Educació i recerca participativa en situació d'emergència
Resum
Arran del fenomen de "bradisismo", que es dóna a la localitat de Pozzuoli des de 1970, va néixer al maig de 1984 la idea d'un Seminari Internacional per tal de posar en relació els èxits de les investigacions científiques i tècniques amb les experiències participatives de la població, per resoldre, conjuntament, els problemes. L'objectiu ha estat el d'estimular la comunitat a considerar les calamitats naturals com successos que han de ser afrontats i vençuts amb la solidaritat i en la convivència civil, autoeducándose en la resolució dels problemes. L'article destaca l'acord principal d'aquest Seminari, com era el de constituir un Laboratori de ciències de la terra i de l'home. Aquest és un argument concurrent a l'enfocament de noves idees que propugnen des de l'educació permanent.Paraules clau
educació permanent, experiències participatives, ItàliaPublicades
01-02-1985
Com citar
Sarracino, V. (1985). Educació i recerca participativa en situació d’emergència. EDUCAR, 7, 113–118. https://doi.org/10.5565/rev/educar.573
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1985 Vicenzo Sarracino

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.