Foment de la creativitat mitjançant metodologia no-formal
Resum
Considerant com a metodologia. "No-formal" aquella que no es troba sotmesa als condicionaments espai-temporals de les institucions escolars, apareix com una valuosa ajuda per possibilitar i ampliar l'educació permanent d'adults. Amb tot, als sistemes de comunicació no-formal que empren mitjans de comunicació a distància sol acusar d'impedir la creativitat, però moltes vegades es tracta mes de la incapacitat dels docents i programes per explotar les possibilitats reals que ofereixen que d'una incapacitat intrínseca als propis mitjans. Si es donen les condicions adequades: actitud per part del docent, explotació de les possibilitats comunicatives, adaptació als objectius que li són propis, etc. , El text imprès, ràdio, televisió i ordinadors poden comunicar qüestions innovadores. Convé, però, considerar la creativitat dins del marc de la resolució de problemes, trencant la creença habitual de capacitat mítica que només posseeixen alguns privilegiats.Paraules clau
educació permanent, societat, epistemologiaPublicades
1985-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1985 Jaume Sarramona Lopez
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.