L'organització d'institucions d'educació no formal
Resum
Cada vegada es fa més evident la necessitat d'intervenir organitzativament en processos educatius que, a través del sistematisme, aspiren a majors nivells d'eficàcia. L'àmbit de l'educació "no formal" no es separa d'aquesta necessitat, tot i que s'acusa la falta d'investigacions i estudis al respecte. Qualsevol plantejament sobre l'organització d'institucions d'educació "no formal" ha de respectar el seu caràcter diferencial i considera com a components bàsics el sistema de valors institucionals, l'adequació de la seva estructura i el nivell de formalització del seu sistema relacional. Així mateix, ha d'assumir el model de direcció més adequat i la incidència que el caràcter no formal dóna als elements organitzatiu i a les dimensions de les funcions organitzativa.
Paraules clau
educació no formal, organització d’institucions, intervenció socialPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1988 Joaquín Gairín Sallán

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.