L'organització d'institucions d'educació no formal
Resum
Cada vegada es fa més evident la necessitat d'intervenir organitzativament en processos educatius que, a través del sistematisme, aspiren a majors nivells d'eficàcia. L'àmbit de l'educació "no formal" no es separa d'aquesta necessitat, tot i que s'acusa la falta d'investigacions i estudis al respecte. Qualsevol plantejament sobre l'organització d'institucions d'educació "no formal" ha de respectar el seu caràcter diferencial i considera com a components bàsics el sistema de valors institucionals, l'adequació de la seva estructura i el nivell de formalització del seu sistema relacional. Així mateix, ha d'assumir el model de direcció més adequat i la incidència que el caràcter no formal dóna als elements organitzatiu i a les dimensions de les funcions organitzativa.
Paraules clau
educació no formal, organització d’institucions, intervenció socialPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1988 Joaquín Gairín Sallán
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.