Una estratègia d’atenció a la diversitat: l’aula flexible

Autors/ores

  • Bernat del Rincón Igea IES Escola Industrial de Sabadell
  • Joaquim Salvador Oliver IES Escola Industrial de Sabadell
  • Glòria Valls Giralt IES Escola Industrial de Sabadell

Resum

Els autors de l’article, components de l’Equip d’Atenció a la Diversitat (EAD) de l’IES de l’Escola Industrial de Sabadell, presenten estratègies d’atenció a la diversitat emprades dins aquest centre durant el curs 1995-1996. S’emfatitza especialment l’aula flexible, com a espai educatiu integrador, obert i interdisciplinari que contribueix a adequar l’oferta formativa del centre a un grup d’alumnes amb problemes greus d’aprenentatge dins de les condicions que ofereix l’aula ordinària.

 

Paraules clau

diversitat, formació professional, ESO, dificultats d’aprenentatge, necessitats educatives especials

Publicades

01-02-1998

Com citar

del Rincón Igea, B., Salvador Oliver, J., & Valls Giralt, G. (1998). Una estratègia d’atenció a la diversitat: l’aula flexible. EDUCAR, 22, 307–311. https://doi.org/10.5565/rev/educar.365

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.