Explorant les possibilitats transformatives de la pràctica educativa: el coneixement antropològic aplicat a la formació de Mestres
Resum
Durant dos cursos escolars s’ha dut a terme un procés de formació de mestres per a la millora de les relacions interculturals a l’escola, mitjançant seminaris, a tres centres d’Educació Infantil i Primària públics de Catalunya. L’enfocament socioantropològic i la consideració de la dimensió de subjectes culturals de cada membre del seminari són les novetats d’aquesta proposta, que ha possibilitat la transformació de les relacions socioculturals i de la pràctica educativa amb col·lectius de minories culturals en risc de marginació.
Paraules clau
transmissió cultural, diversitat, semblances, diferències i desigualtat, cultura, intervenció educativa transformativa, relacions socioculturals, equivalència, conflicte, contradiccions, incoherència, , discrepància, vulnerabilitatPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1999 Pepi Soto
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.