Els professors com a treballadors del coneixement. Certeses i desafiaments per a una formació durant tota la vida

Autors/ores

  • Carlos Marcelo García Universidad de Sevilla

Resum

Les nostres societats estan envoltades d'un complicat procés de transformació. Una transformació no planificada que està afectant a la forma com ens organitzem, com treballem, com ens relacionem, i com aprenem. Aquests canvis tenen un reflex visible a l'escola com institució encarregada de formar al nous ciutadans. En què afecten aquests canvis als professors? Com hem de repensar el treball del professor en aquestes noves circumstàncies? Com haurien de formar-se els nous professors? Com adeqüem els coneixements i les actituds del professorat per donar resposta i aprofitar les noves oportunitats que la societat de la informació ens ofereix?.

Paraules clau

formació de professors, aprenentatge al llarg de la vida, xarxes de professors, desenvolupament professional, aprenentatge de professors

Publicades

01-07-2002

Com citar

García, C. M. (2002). Els professors com a treballadors del coneixement. Certeses i desafiaments per a una formació durant tota la vida. EDUCAR, 30, 27–56. https://doi.org/10.5565/rev/educar.312

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.