Reflexions globals sobre la formació i el desenvolupament professional del professorat a l’Estat espanyol i Llatinoamèrica
Resum
Els contextos espanyol i llatinoamericà comparteixen molts aspectes comuns en el camp educatiu, sobre tot en referència a l'Estat Espanyol i posteriorment a les darreres reformes educatives, també és convenient destacar que són molts els aspectes contextuals, socials i educatius que els separen. L'article se refereix, específicament, a les polítiques de formació i desenvolupament professional del professorat de l'anomenat «Estat de les autonomies» que configura l'Estat espanyol i alguns països llatinoamericans. Més que realitzar una anàlisi minuciosa dels països, o un retrat detallat de la situació, es fa una reflexió més global, més del coneixement de la realitat, y a partir de la comparació i la reflexió arribar a presentar tendències i orientacions sobre la formació del professorat als països que contenen entre les seves llengües alguna de llatina.
Paraules clau
context social, formació continuada, desenvolupament professional, política educativaPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2002 Francisco Imbernón

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.