L'educació de les persones adultes: la complexitat d'un camp i d'una pràctica social
Resum
L'educació de les persones adultes, igual com passa amb altres ciències de l'educació, s'enfronta als mateixos problemes epistemològics sobre el grau de dependència o independència que aquesta té respecte de les altres ciències socials. Dos són els principals problemes epistemològics que hem de tractar en l'educació de les persones adultes. El primer tracta d'abordar si existeix una base teòrica específica d'aquest àmbit d'estudi. Un cop aclarit aquest punt, el segon aspecte que cal considerar és intentar delimitar quin tipus de coneixement és el que configura aquest camp. Intentar donar resposta a aquests dos interrogants serà l'objectiu d'aquest estudi.Paraules clau
epistemologia, el poder de les disciplines, educació de persones adultes, reflexió pràctica, reflexió críticaPublicades
01-07-2003
Com citar
Rumbo Arcas, B. (2003). L’educació de les persones adultes: la complexitat d’un camp i d’una pràctica social. EDUCAR, 32, 55–65. https://doi.org/10.5565/rev/educar.286
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2003 Begoña Rumbo Arcas

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.