La millor estratègia docent? La gestió del coneixement

Autors/ores

  • Teresa Torres Coronas Universitat Rovira i Virgili

Resum

L'avaluació de l'aprenentatge mostra que l'alumne no sempre assoleix amb èxit els objectius d'aprenentatge. Aquest fet s'ha convertit en un dels principals camps de batalla entre els docents. ¿Com aconseguir que l'alumne assoleixi els objectius d'aprenentatge i que es converteixi en un bon professional? La finalitat d'aquest article és respondre aquesta pregunta. El present treball mostra els resultats positius que té en l'aprenentatge utilitzar com a eina docent la gestió del coneixement. Per aquest motiu, s'hi presenten els efectes d'una primera aplicació pràctica a estudiants de segon cicle de la Universitat Rovira i Virgili.

Paraules clau

docència universitària, aprenentatge experimental, gestió del coneixement

Publicades

01-07-2003

Com citar

Torres Coronas, T. (2003). La millor estratègia docent? La gestió del coneixement. EDUCAR, 32, 9–24. https://doi.org/10.5565/rev/educar.281

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.