Formació inicial del professorat en la UPF. Principis pedagògics i formes organitzatives

Autors/ores

  • Diego Castro Universitat Autònoma de Barcelona
  • Lucía Gil Universitat Pompeu Fabra
  • Brenda Pina Universitat Ramon Llull

Resum

La formació del professorat és una variable que assegura la qualitat institucional i el propi procés de desenvolupament professional. A més, el nou context pel qual passa la universitat arreu d'Europa força un nou model de socialització i perfeccionament permanent que ha d'iniciar-se des del primer any de vida laboral. La formació, i molt especialment la inicial de caire didàctic, s'ha convertit en una necessitat ineludible. En la present aportació, l'equip encarregat del curs pilot de formació inicial del professorat a la UPF explica els marcs de referència on delimita llur intervenció, així com l'estructura general del curs i apunta breument algunes de les dinàmiques que s'han esdevingut durant aquest.

Paraules clau

formació inicial del professorat, professorat novell, Universitat Pompeu Fabra

Publicades

01-01-2004

Com citar

Castro, D., Gil, L., & Pina, B. (2004). Formació inicial del professorat en la UPF. Principis pedagògics i formes organitzatives. EDUCAR, 33, 97–111. https://doi.org/10.5565/rev/educar.263

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.