Fent i fent servir la recerca educativa: comprometent investigadors, professionals i responsables polítics en aliances productives
Resum
Un aspecte clau per als investigadors educatius que pretenen que el seu treball contribueixi a canviar el sistema educatiu en general i les escoles en particular és com promoure que els dissenyadors de polítiques i els docents usin i possiblement es comprometin en la recerca. La difusió dels resultats en investigació educativa és problemàtica en alguns sentits. No és de fàcil accés per a usuaris potencials ni en el format imprès ni electrònic, particularment per als docents que no poden accedir a biblioteques reservades a docents o a serveis de recerca electrònica. L'ús dels resultats de la investigació educativa com a font d'informació per a la presa de decisions sobre la reforma educativa ha estat recentment considerat com a àrea d'estudi. A nivell nacional, al Regne Unit la major part de polítiques i estratègies són donades a conèixer a través de la investigació educativa i a través del procés d'aplicació que influencien els docents a les escoles. Estudis recents han demostrat com els professors de les aules i escoles poden usar i prendre part en investigació per al seu propi ús i crear, d'aquesta manera, nou coneixement. No obstant això, es necessita entendre bastant més sobre aquests processos i sobre com es pot donar suport als docents en els intents esmentats.Paraules clau
influir el canvi, testimonis clau, investigació educativa, pràctics, informar decisions, canvi educatiu, nou coneixementPublicades
2004-07-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2004 Ann Shreeve
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.