La moderació de les xarxes: alguns aspectes a considerar

Autors/ores

  • Carme Armengol Asparó Universitat Autònoma de Barcelona
  • David Rodríguez Gómez Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

En la societat del coneixement en la que estem immersos, cada cop és més habitual l’aparició de nous entorns de treball i aprenentatge en xarxa. Des del Projecte Accelera, en el que s’emmarca aquest escrit, hem desenvolupat una comunitat d’aprenentatge en xarxa que permet, per una banda, compartir experiències i coneixements entre diversos agents educatius i, per una altra, analitzar els processos generats, amb la finalitat de concretar i validar un model de creació i gestió del coneixement a través de la xarxa.
Un dels elements essencials del model de creació i gestió del coneixement en xarxa i objecte de reflexió del present article és el moderador, del que comentarem les seves habilitats, el rol que ha de desenvolupar en una xarxa de coneixement, els criteris de moderació i participació hauria de seguir, així com la formació necessària per el correcte desenvolupament de la seva funció moderadora.

Paraules clau

societat del coneixement, moderador, xarxes d’aprenentatge, creació i gestió del coneixement, entorns virtuals d’ensenyament-aprenentatge

Publicades

01-02-2006

Com citar

Armengol Asparó, C., & Rodríguez Gómez, D. (2006). La moderació de les xarxes: alguns aspectes a considerar. EDUCAR, 37, 85–100. https://doi.org/10.5565/rev/educar.190

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.