La moderació de les xarxes: alguns aspectes a considerar
Resum
En la societat del coneixement en la que estem immersos, cada cop és més habitual l’aparició de nous entorns de treball i aprenentatge en xarxa. Des del Projecte Accelera, en el que s’emmarca aquest escrit, hem desenvolupat una comunitat d’aprenentatge en xarxa que permet, per una banda, compartir experiències i coneixements entre diversos agents educatius i, per una altra, analitzar els processos generats, amb la finalitat de concretar i validar un model de creació i gestió del coneixement a través de la xarxa.Un dels elements essencials del model de creació i gestió del coneixement en xarxa i objecte de reflexió del present article és el moderador, del que comentarem les seves habilitats, el rol que ha de desenvolupar en una xarxa de coneixement, els criteris de moderació i participació hauria de seguir, així com la formació necessària per el correcte desenvolupament de la seva funció moderadora.
Paraules clau
societat del coneixement, moderador, xarxes d’aprenentatge, creació i gestió del coneixement, entorns virtuals d’ensenyament-aprenentatgePublicades
2006-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 Carme Armengol Asparó, David Rodríguez Gómez
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.