Factors de bones pràctiques educatives amb suport de les TIC. Anàlisi de la seva presència en tres centres educatius

Autors/ores

  • Roberto Canales R. Universidad de Los Lagos
  • Pere Marquès Graells Universitat Autònoma de Barcelona

Resum

La recerca se situa en una perspectiva metodològica interpretativa, el disseny utilitzat és de tipus estudi de casos, a partir del que l’enfocament de la recollida i l’anàlisi de dades s’ha definit com a mixta, de caracter quasi etnogràfic. Les conclusions principals assenyalen que, contextualment, els tres centres educatius responen a criteris establerts a la mostra de l’estudi, tenen equips directius compromesos, disposen de dotacions tecnològiques altes i els seus claustres estan motivats per utilitzar les TIC i integrar-les.
Basant-nos en la revisió bibliogràfica i la constucció del marc teòric, es va obtenir la llista de quinze factors que propicien el desenvolupament de les bones pràctiques didàctiques amb el suport de les TIC, que van ser validats per docents especialistes experts i avaluats als centres educatius.

Paraules clau

TIC i educació, factors de bones pràctiques amb TIC, aprenentatge amb TIC

Publicades

2007-02-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.