Possibilitats i dificultats d’accés i ús del coneixement públic per a persones amb dèficits sensorials

Autors/ores

  • Antonio Rodríguez Fuentes Universidad de Granada

Resum

En aquesta recerca s’hi analitza l’accés a la informació dels alumnes amb deficiències sensorials en dos estudis de cas: l’un d’alumnes amb deficiència visual (9 subjectes), l’altre d’alumnes amb deficiència auditiva (8 subjectes), de nivells educatius diferents. La recollida de dades es va realitzar mitjançant entrevistes. Se’n va analitzar el contingut agrupant-lo en funció de percentatges de resposta. Tot i que s’hi aprecien diferències individuals intragrup, són més grans les que hi ha entre els casos, en funció de les possibilitats, les dificultats i l’interés suscitats per a cadascun dels mitjans d’informació.

Paraules clau

deficiència sensorial, societat del coneixement, accés al coneixement

Publicades

2007-02-01

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.