Possibilitats i dificultats d’accés i ús del coneixement públic per a persones amb dèficits sensorials
Resum
En aquesta recerca s’hi analitza l’accés a la informació dels alumnes amb deficiències sensorials en dos estudis de cas: l’un d’alumnes amb deficiència visual (9 subjectes), l’altre d’alumnes amb deficiència auditiva (8 subjectes), de nivells educatius diferents. La recollida de dades es va realitzar mitjançant entrevistes. Se’n va analitzar el contingut agrupant-lo en funció de percentatges de resposta. Tot i que s’hi aprecien diferències individuals intragrup, són més grans les que hi ha entre els casos, en funció de les possibilitats, les dificultats i l’interés suscitats per a cadascun dels mitjans d’informació.Paraules clau
deficiència sensorial, societat del coneixement, accés al coneixementPublicades
2007-02-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2007 Antonio Rodríguez Fuentes
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.