Característiques de mestres i professors d’educació primària i secundària a través de relats dels seus exalumnes

Autors/ores

  • Carlos Rosales López Universidad de Santiago de Compostela

Resum

En aquest treball, el relat que fan quaranta alumnes de la llicenciatura de Pedagogia sobre les característiques dels seus antics professors d’educació primària i secundària dóna a conèixer les característiques, per a ells, més destacades i influents d’aquests professors. Al mateix temps, aquest esforç de record i d’anàlisi ha servit per aprofundir en la reflexió sobre múltiples qüestions vinculades a la docència, dins de l’assignatura de disseny, desenvolupament i innovació del currículum durant el curs 2007-2008.
Concretament, a partir dels relats analitzats s’ha pogut debatre i reflexionar entorn les dimensions de l’exercici professional com el domini de contingut, la motivació del professorat, la comunicació amb els alumnes, les característiques de la metodologia i les iniciatives d’innovació.

Paraules clau

investigació biogràfico-narrativa, relats, reflexió, dimensions de la docència

Publicades

2012-01-10

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.