Característiques de mestres i professors d’educació primària i secundària a través de relats dels seus exalumnes
Resum
En aquest treball, el relat que fan quaranta alumnes de la llicenciatura de Pedagogia sobre les característiques dels seus antics professors d’educació primària i secundària dóna a conèixer les característiques, per a ells, més destacades i influents d’aquests professors. Al mateix temps, aquest esforç de record i d’anàlisi ha servit per aprofundir en la reflexió sobre múltiples qüestions vinculades a la docència, dins de l’assignatura de disseny, desenvolupament i innovació del currículum durant el curs 2007-2008.Concretament, a partir dels relats analitzats s’ha pogut debatre i reflexionar entorn les dimensions de l’exercici professional com el domini de contingut, la motivació del professorat, la comunicació amb els alumnes, les característiques de la metodologia i les iniciatives d’innovació.
Paraules clau
investigació biogràfico-narrativa, relats, reflexió, dimensions de la docènciaPublicades
10-01-2012
Com citar
Rosales López, C. (2012). Característiques de mestres i professors d’educació primària i secundària a través de relats dels seus exalumnes. EDUCAR, 48(1), 149–171. https://doi.org/10.5565/rev/educar.39
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2012 Carlos Rosales López

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.