Els plans de tutoria de carrera: una estratègia per a l’orientació a l’estudiant en el marc de l’EEES
Resum
La implantació de l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior (EEES) ha suposat el reconeixement de la tutoria universitària com un important criteri de qualitat, la qual cosa exigeix el disseny i la posada en pràctica de mesures d’orientació a l’alumnat. La tutoria s’entén com una activitat integrada a la tasca docent, que implica una interacció més personalitzada amb l’estudiant per guiar i planificar el seu procés d’aprenentatge. En aquest marc se centra la investigació, descriptiva i exploratòria, que es presenta i que tenia per objectiu valorar les potencialitats i les debilitats d’un pla de tutories institucional per facilitar el procés d’aprenentatge i el desenvolupament del projecte formatiu-professional de l’alumnat en el marc de l’EEES. Es va emprar el qüestionari com a tècnica de recollida d’informació per analitzar les opinions i les percepcions d’una mostra d’estudiants i tutors que han participat en el programa.Paraules clau
educació superior, tutoria universitària, tutoria i sistemes de qualitat, funcions del professor tutorPublicades
2012-07-01
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2012 Pedro R. Álvarez Pérez
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.