Opinions, expectatives i valoracions del professorat participant en el Programa Escola 2.0 a Espanya
Resum
En aquest treball es presenta el disseny i resultats d'una investigació que ha explorat les visions, valoracions, expectatives i opinions de més de 5.000 professors participants durant el procés d'implementació del Programa Escola 2.0 a les aules i centres escolars espanyols. Per a això es va dissenyar un estudi específic d'opinió on es van recollir les dades mitjançant un qüestionari en línia adreçat al professorat de l'últim cicle d'Educació Primària i el primer d'Educació Secundària de quasi totes les comunitats autònomes d'Espanya. Els resultats indiquen que la major part del professorat considera necessàries aquestes polítiques TIC per a la modernització i millora de les escoles, i té expectatives positives cap a les mateixes, encara que segueixen sent crítics amb alguns dels processos d'implementació desenvolupats.
Paraules clau
TIC, Escola 2.0, professorat, política educativa, model 1 a 1, tecnologia educativaPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2013 Manuel Área, Ana Luisa Sanabria Mesa
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.