Opinions, expectatives i valoracions del professorat participant en el Programa Escola 2.0 a Espanya

Autors/ores

  • Manuel Área Universidad de La Laguna
  • Ana Luisa Sanabria Mesa Universidad de La Laguna

Resum

En aquest treball es presenta el disseny i resultats d'una investigació que ha explorat les visions, valoracions, expectatives i opinions de més de 5.000 professors participants durant el procés d'implementació del Programa Escola 2.0 a les aules i centres escolars espanyols. Per a això es va dissenyar un estudi específic d'opinió on es van recollir les dades mitjançant un qüestionari en línia adreçat al professorat de l'últim cicle d'Educació Primària i el primer d'Educació Secundària de quasi totes les comunitats autònomes d'Espanya. Els resultats indiquen que la major part del professorat considera necessàries aquestes polítiques TIC per a la modernització i millora de les escoles, i té expectatives positives cap a les mateixes, encara que segueixen sent crítics amb alguns dels processos d'implementació desenvolupats.

Paraules clau

TIC, Escola 2.0, professorat, política educativa, model 1 a 1, tecnologia educativa

Biografia de l'autor/a

Ana Luisa Sanabria Mesa, Universidad de La Laguna

Departamento de Didáctica e Investigación Educativa
Área Didáctica y Organización Escolar
Docencia e Investigación ámbito de las TIC en la educación

Publicades

2013-06-30

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.