Formació del professorat: assessorament sobre educació emocional en centres escolars d’infantil i primària

Autors/ores

  • Gemma Filella Guiu Universitat de Lleida
  • Ramona Ribes Castells Universitat de Lleida
  • M. Jesús Agulló Morera Universitat de Lleida
  • Anna Soldevila Benet Universitat de Lleida

Resum

En aquest article presentem el desenvolupament d'un assessorament sobre educació emocional que es du a terme en el centres d'educació infantil i primària «Doctor Serés», de Alpicat, i «Pinyana», de Alfarràs (Lleida). Des del marc teòric de l'educació emocional i des del model de consulta col·laborativa, l'assessorament té la finalitat de formar al professorat per a l'aplicació d'un programa d'educació emocional a tots els cicles d'infantil i primària.

Paraules clau

educació emocional, assessorament, model de consulta, educació primària, programa d’educació emocional, formació del professorat

Publicades

01-07-2002

Com citar

Filella Guiu, G., Ribes Castells, R., Agulló Morera, M. J., & Soldevila Benet, A. (2002). Formació del professorat: assessorament sobre educació emocional en centres escolars d’infantil i primària. EDUCAR, 30, 159–167. https://doi.org/10.5565/rev/educar.318

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.