L’avaluació en el procés de formació del docent universitari. La proposta del projecte DIPRO 2.0
Resum
La incorporació de les TIC a les aules universitàries va augmentant la seva presència, degut, principalment, a la versatilitat i a la facilitat d’ús de les eines 2.0, el que suposa ser vistes i enteses dins de les noves metodologies docents com un recurs més. Així mateix, l’avaluació dels coneixements i de les competències adquirides és l’eix sobre el qual gira el nou procés d’ensenyament-aprenentatge que la implantació de l’EEES està presentant. L’objectiu principal d’aquest article és fer una proposta d’avaluació a través de rúbriques de la formació tecnològica que els docents adquireixen a través d’un entorn personal d’aprenentatge creat per a tal efecte. Aquesta proposta s’emmarca dins d’un projecte de R + D + i concedit pel Ministeri de Ciència i Innovació (EDU2009-08893) en la seva última convocatòria de 2010.Paraules clau
entorn personal d’aprenentatge, avaluació, rúbrica, universitat, professors universitarisPublicades
01-07-2012
Com citar
Marín Díaz, V., Cabero Almenara, J., & Barroso Osuna, J. (2012). L’avaluació en el procés de formació del docent universitari. La proposta del projecte DIPRO 2.0. EDUCAR, 48(2), 347–364. https://doi.org/10.5565/rev/educar.29
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2012 Verónica Marín Díaz, Julio Cabero Almenara, Julio Barroso Osuna

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.