Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip editorial
    • Persones revisores y estadístiques
    • Contacte de la revista
    • Trameses
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
  • En premsa
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 29 (2002)

Vol. 29 (2002)

Els reptes de l'educació

  • Presentació
    • PDF

Monogràfic

  • El balanç públic-privat en el sistema d'ensenyament espanyol: evolució i efectes sobre les desigualtats educatives
    Xavier Bonal
    • PDF (ES)
  • Desigualtat social i educació a Mèxic. Una perspectiva sociològica
    Teresa Bracho
    • PDF (ES)
  • Igualtat d'oportunitats i noves tecnologies. Un model educatiu per a l'alfabetització tecnològica
    Manuel Area Moreira
    • PDF (ES)
  • Perduts en la batalla: el tractament de l'alumnat socioculturalment divers en la reforma de la LOGSE
    Cathryn Teasley
    • PDF (ES)
  • El androcentrismo científic: l'obstacle per a la igualtat de gènere en l'escola actual
    Ana Sánchez Bello
    • PDF (ES)
  • Comunitats d'aprenentatge: participació, qualitat i transformació social
    Fórum IDEA
    • PDF (ES)

Temes de recerca

  • Els recursos informàtics en l'escola de la societat de la informació: desig i realitat
    Alejandra Bosco
    • PDF (ES)
  • Expressió escrita i necessitats educatives especials. Una línia d'investigació en psicodidáctica
    Francisco Salvador Mata, José Luis Gallego Ortega
    • PDF (ES)

Punts de vista

  • Agrupament d'alumnes i itineraris escolars: quan les aparences enganyen
    • PDF (ES)

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Scopus
  • ESCI - Emerging Sources Citation Index - Clarivate Analytics
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • ERIH PLUS
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 2014-8801 I ISSN: 0211-819X I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.