Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip editorial
    • Persones revisores y estadístiques
    • Contacte de la revista
    • Trameses
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
  • En premsa
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 42 (2008)

Vol. 42 (2008)

L'equitat en educació

  • Presentació
    • PDF (ES)

Monogràfic

  • La millora de la qualitat de la formació obligatòria: l’absentisme com a símptoma
    Joan Rué
    • PDF (ES)
  • Els fracassos escolars. Un acostament des de la pràctica docent
    Miquel Castillo Carbonell
    • PDF
  • La pràctica del portafoli com a eina per al reconeixement de competències adquirides en el voluntariat del Comerç Just
    Manuel J. Quero Gallego
    • PDF (ES)
  • La formació de competències del professorat de Magisteri en l’especialitat d’Educació Física
    Pilar Alonso Martín
    • PDF (ES)

Temes de recerca

  • La netnografia: un mètode d’investigació a Internet
    Osbaldo Turpo Gebera
    • PDF (ES)

Punts de vista

  • Ciutadania i aprenentatge dialògic en els programes universitaris per a més grans: reflexions i experiències des de la pedagogia crítica
    • PDF (ES)

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Scopus
  • ESCI - Emerging Sources Citation Index - Clarivate Analytics
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • ERIH PLUS
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 2014-8801 I ISSN: 0211-819X I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.