Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Persones revisores y estadístiques
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 53 No 1 (2017)
Vol. 53 No 1 (2017)
Aprenent a través de la ludificació
Monogràfic
Presentació
Verónica Marín-Díaz
PDF
PDF (ES)
Percepcions dels futurs docents respecte al potencial de la ludificació i la inclusió dels videojocs en els processos d’ensenyament i aprenentatge
Inmaculada Aznar-Díaz, Francisco Raso-Sánchez, M. Angustias Hinojo-Lucena, José Javier Romero-Díaz de la Guardia
PDF (ES)
Videojocs enfront de fitxes impreses en la intervenció didàctica amb alumnat amb necessitats educatives especials
Enrique Sánchez-Rivas, Julio Ruiz-Palmero, José Sánchez-Rodríguez
PDF (ES)
Els alumnes volen aprendre amb videojocs? L’opinió dels usuaris del potencial educatiu d’aquest mitjà
Salvador Gómez-García, Antonio José Planells de la Maza, Mar Chicharro-Merayo
PDF (ES)
Horitzons educatius dels videojocs. Propostes i reflexions de futurs mestres i educadors socials
Ramon Ignacio Correa García, Ana Duarte Hueros, Mª Dolores Guzmán Franco
PDF (ES)
El videojoc digital com a mediador de l’aprenentatge en l’etapa d’Educació Infantil
Begoña Esther Sampedro Requena, Juan Manuel Muñoz González, Esther Vega Gea
PDF (ES)
Ludificació i educació per a la ciutadania. Revisió de les experiències significatives
Luis-Miguel Romero-Rodríguez, Ángel Torres-Toukoumidis, Ignacio Aguaded
PDF (ES)
Pensament computacional i programació visual per blocs a l’aula de Primària
José Manuel Sáez López, Ramón Cózar Gutiérrez
PDF (ES)
Temes de recerca
Jocs per ensenyar la naturalesa del coneixement científic i tecnològic
Ángel Vázquez-Alonso, María Antonia Manassero-Mas
PDF (ES)
El «benchmarking» com a eina de millora de la qualitat de l’educació universitària virtual: Exemple d’una experiència polonesa
Renata Marciniak
PDF (ES)
Punts de vista
Definició i creació de l’acompliment de l’aprenentatge organitzatiu
PDF (EN)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual