Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip editorial
    • Persones revisores y estadístiques
    • Contacte de la revista
    • Trameses
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
  • En premsa
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 30 (2002)

Vol. 30 (2002)

Formació permanent del professorat

  • Presentació
    • PDF (ES)

Punts de vista

  • Reflexions globals sobre la formació i el desenvolupament professional del professorat a l’Estat espanyol i Llatinoamèrica
    • PDF (ES)
  • Els professors com a treballadors del coneixement. Certeses i desafiaments per a una formació durant tota la vida
    • PDF (ES)
  • L’educador reflexiu: notes per a l’orientació de les seves pràctiques docents
    • PDF (ES)
  • La formació inicial, porta d’entrada al desenvolupament professional?
    • PDF (ES)
  • La formació de formadors. Apunts per a una proposta de pla de formació
    • PDF (ES)

Temes de recerca

  • El suport extern als centres educatius: necessari i incomprès
    Amador Guarro, Víctor Hernández
    • PDF (ES)
  • Formació dins i fora de l’escola. Antítesi o síntesi
    Charo Barrios Arós, Bonifacio Jiménez Jiménez
    • PDF (ES)
  • Formació del professorat: assessorament sobre educació emocional en centres escolars d’infantil i primària
    Gemma Filella Guiu, Ramona Ribes Castells, M. Jesús Agulló Morera, Anna Soldevila Benet
    • PDF (ES)

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Scopus
  • ESCI - Emerging Sources Citation Index - Clarivate Analytics
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • ERIH PLUS
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 2014-8801 I ISSN: 0211-819X I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.