Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip editorial
    • Persones revisores y estadístiques
    • Contacte de la revista
    • Trameses
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
  • En premsa
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 34 (2004)

Vol. 34 (2004)

John Elliott : el seu pensament i la seva influència

  • Presentació
    • PDF
  • Presentació
    • PDF (ES)

Monogràfic

  • La lluita per redefinir la relació entre «Coneixement» i «acció» a l'acadèmia: alguns reflexions sobre la investigació-acció
    John Elliott
    • PDF (EN)
  • Quina és la teoria?
    Jon Nixon
    • PDF (EN)
  • Per què no ha fructificat la proposta del professor com investigador? I algunes propostes per a resistir a un present nostàlgic
    Juana María Sancho, Fernando Hérnandez
    • PDF (ES)
  • L'evidència contra la ideologia en la política educativa, la història recent de la formació inicial del professorat a Anglaterra i Gal · les i les implicacions per als investigadors educatius com a agents de canvi
    Terry Haydn
    • PDF (EN)
  • La investigació en l'acció en educació davant la idea de «canvi»
    Joan Rué
    • PDF (ES)
  • Fent i fent servir la recerca educativa: comprometent investigadors, professionals i responsables polítics en aliances productives
    Ann Shreeve
    • PDF (EN)
  • La investigació qualitativa acosta els seus passos a la universitat
    Martín Rodríguez Rojo
    • PDF (ES)
  • L'aprenentatge en la comunitat: el lideratge de grups petits per al Canvi Educatiu
    Mary Louise Holly
    • PDF (EN)
  • La construcció de la innovació educativa en el marc d'un projecte d'investigació: el cas del *School + i la investigació-acció
    Alejandra Bosco
    • PDF (ES)
  • Influència de J. Elliott al Camp Educatiu Internacional: El cas espanyol
    María José Sáez Brezmes
    • PDF (EN)

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Scopus
  • ESCI - Emerging Sources Citation Index - Clarivate Analytics
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • ERIH PLUS
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 2014-8801 I ISSN: 0211-819X I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.