Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 51 No 2 (2015)
Vol. 51 No 2 (2015)
Formació en alternança a l’Educació Superior: Perspectives i experiències
Número complet
Revista Educar
PDF (ES)
Monogràfic
Presentació
José Tejada Fernández, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez
PDF (ES)
PDF
La formació en alternança a França: entre les pràctiques socials i els objectes de recerca
Mehdi Boudjaoui, Jean Clénet, Mokhtar Kaddouri
PDF (ES)
L’alternança a la formació inicial docent: via de professionalització
Enrique Correa Molina
PDF (ES)
Formació inicial de docents en alternança. Anàlisi des de les percepcions dels actors en una experiència d’integració d’aprenentatges
Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, Sofía Isus Barado, Isabel Del Arco Bravo
PDF (ES)
Formació en alternança en l’espai universitari. Una experiència de projecte integrat a partir de l’aprenentatge basat en problemes
María José Chisvert-Tarazona, Davinia Palomares-Montero, María Dolores Soto-González
PDF (ES)
El desenvolupament de la competència digital docent a partir d’una experiència pilot de formació en alternança en el Grau en Educació
José L. Lázaro Cantabrana, Mercè Gisbert Cervera
PDF (ES)
La formació en alternança a la universitat i en els cicles formatius: aportacions des de dues investigacions fetes a Galícia
Laura Rego Agraso, Antonio Florencio Rial Sánchez, Eva María Barreira Cerqueiras
PDF (ES)
Estudis duals de Grau en Educació Social: Un model adient per adquirir la competència d’acció professional?
Sandra Lentzen
PDF (ES)
Temes de recerca
Detecció de necessitats de formació del professorat dels instituts tecnològics de Quintana Roo, Mèxic, basades en competències professionals
María Magdalena Ku Mota, José Tejada Fernández
PDF (ES)
El desenvolupament comunitari en línia a les aules i escoles: L’ús d’internet per part del professorat com a extensió de les pràctiques comunitàries no mitjançades per la tecnologia
Julio Meneses, Josep M. Mominó
PDF (EN)
Punts de vista
Què ha de fer l’escola amb les cultures familiars de l’alumnat immigrant?
Amelia Barquín
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual