Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 54 No 1 (2018)
Vol. 54 No 1 (2018)
Veus silenciades. Narratives per a la transformació educativa
Monogràfic
Presentació
M.ª Esther Prados Megías, M.ª Jesús Márquez García, Daniela Padua Arcos
PDF
PDF (ES)
Històries de vida i narratives sobre la subalternitat: Afrontar el desafiament del que és inabordable de la relació amb l’Altre
Fernando Hernández-Hernández, Juana María Sancho Gil
PDF (ES)
Vivint entremig: El procés d’escolarització dels joves de classe obrera al nord de Portugal
Thiago Freires, Fátima Pereira
PDF (EN)
La veu de la Tsura: Un relat biograficonarratiu sobre mediació intercultural i el sentit resilient que adquireix en l’àmbit educatiu
Maria Jesús Márquez García, Maria Esther Prados Megías, Daniela Padua Arcos
PDF (ES)
Alteritat i relació educativa en entorns vulnerables
Juli Palou, Montserrat Fons
PDF
El paper d’una mestra en la inclusió d’una alumna sorda i cega en la comunitat educativa
Raúl A. Barba-Martín, Gustavo González-Calvo, Suyapa Martínez-Scott
PDF (ES)
Un recorregut particular per l’educació: Reflexions a partir d’una història de vida
Manuel Delgado-García, José Manuel Coronel Llamas, Ángel Boza Carreño
PDF (ES)
Histories que transformen: Narratives a l’aula
Arecia Aguirre García-Carpintero, Ana Doménech Vidal
PDF (ES)
Temes de recerca
Avaluació socioformativa en processos de formació en línia mitjançant projectes formatius
Jose S. Hernández Mosqueda, Sergio Tobón Tobón, María F. Ortega Carbajal, Andrés M. Ramírez Cuevas
PDF (ES)
Portafoli d’acció-reflexió: Estratègia promotora de la investigació a l’educació superior
María del Rocío Deliyore-Vega
PDF (ES)
Els clústers i la gerència del coneixement (GC): Cooperar i competir
Mónica Regina de Arteche
PDF (ES)
Experiència de gestió educativa escolar: Una acció dinàmica per a la transformació cultural
Cecilia Alejandra Marambio Carrasco
PDF (ES)
Punts de vista
Intel·ligència emocional en alumnat de formació professional: Diferències en funció del curs, del gènere i de l’edat
Ricardo Sanmartín López, Carolina Gonzálvez Maciá, María Vicent Juan
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual