Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 54 No 2 (2018)
Vol. 54 No 2 (2018)
Estratègies i eines en educació superior
Monogràfic
Presentació
Cristina Pérez-Maldonado
PDF
PDF (ES)
La producció acadèmica dels titulats del postgrau d’institucions d’educació superior a Mèxic
Teresita de Jesús Méndez Rebolledo
PDF (ES)
Portafolis digital i avaluació de les competències transversals a les pràctiques externes del grau de Pedagogia de la Universitat de Barcelona
Assumpta Aneas, María José Rubio, Ruth Vilà
PDF (ES)
Connectar els centres de FP amb el seu entorn
Ángela Martín-Gutiérrez, Juan A. Morales-Lozano
PDF (ES)
Els entorns activocol·laboratius de l’aprenentatge com a bones pràctiques en el desenvolupament de competències transversals dins la formació professional de la Comunitat Autònoma Basca
Ana Eizagirre Sagardia, Jon Altuna Urdin, Idoia Fernández Fernández
PDF (ES)
Perfil motivacional en estudiants del grau de Mestre en Educació Infantil i Primària
Daniel Garrote Rojas, Sara Jiménez-Fernández
PDF (ES)
Els treballs de fi de grau (TFG) com a innovació a l’EEES: Una proposta de tasca col·laborativa basada en la tutoria piramidal
M. Elena Gómez Parra, Rocío Serrano Rodríguez, M.ª Isabel Amor Almedina, Cristina A. Huertas Abril
PDF (ES)
Avaluació del desenvolupament competencial a l’educació superior: La perspectiva del professorat universitari
Maite Fernández-Ferrer, Anna Forés Miravalles
PDF (ES)
Relació entre el pensament crític i l’acompliment acadèmic en alumnes d’escola preparatòria
Bianca Lucio García, Armando Vázquez Botello
PDF (ES)
Temes de recerca
Percepcions sobre l’educació de persones adultes. Anàlisi de la formació, la pràctica docent i el perfil professional
Marisol Rodríguez Correa, Juan-Carlos Rivadulla-López
PDF (ES)
Anàlisi de la capacitat d’innovació escolar des de la perspectiva del professorat d’educació secundària: L’escola com a organització que aprèn
Alfonso Jesús Gil López, Ana María Antelm Lanzat, María Luz Cacheiro González
PDF (ES)
La formació en centres de treball per als alumnes de formació professional inicial: Anàlisi del funcionament i perspectives de futur
Esteban Vázquez-Cano, Ana María García-Iglesias, Ana Isabel Holgueras González
PDF (ES)
Punts de vista
Aprenentatge en el lloc de treball: investigar el desenvolupament personal i l’adquisició de competències en empreses d’inserció
PDF (EN)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual