Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Persones revisores y estadístiques
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 34 (2004)
Vol. 34 (2004)
John Elliott : el seu pensament i la seva influència
Presentació
PDF
Presentació
PDF (ES)
Monogràfic
La lluita per redefinir la relació entre «Coneixement» i «acció» a l'acadèmia: alguns reflexions sobre la investigació-acció
John Elliott
PDF (EN)
Quina és la teoria?
Jon Nixon
PDF (EN)
Per què no ha fructificat la proposta del professor com investigador? I algunes propostes per a resistir a un present nostàlgic
Juana María Sancho, Fernando Hérnandez
PDF (ES)
L'evidència contra la ideologia en la política educativa, la història recent de la formació inicial del professorat a Anglaterra i Gal · les i les implicacions per als investigadors educatius com a agents de canvi
Terry Haydn
PDF (EN)
La investigació en l'acció en educació davant la idea de «canvi»
Joan Rué
PDF (ES)
Fent i fent servir la recerca educativa: comprometent investigadors, professionals i responsables polítics en aliances productives
Ann Shreeve
PDF (EN)
La investigació qualitativa acosta els seus passos a la universitat
Martín Rodríguez Rojo
PDF (ES)
L'aprenentatge en la comunitat: el lideratge de grups petits per al Canvi Educatiu
Mary Louise Holly
PDF (EN)
La construcció de la innovació educativa en el marc d'un projecte d'investigació: el cas del *School + i la investigació-acció
Alejandra Bosco
PDF (ES)
Influència de J. Elliott al Camp Educatiu Internacional: El cas espanyol
María José Sáez Brezmes
PDF (EN)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual