Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip editorial
    • Persones revisores y estadístiques
    • Contacte de la revista
    • Trameses
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
  • En premsa
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 48 No 2 (2012)

Vol. 48 No 2 (2012)

L’educació dia a dia

  • Presentació
    • PDF
  • Presentación
    • PDF (ES)

Monogràfic

  • Avaluació de l’autoestima dels estudiants d’ESO. Estudi de cas en un IES
    Gemma Carreras Agón, Marta Fuentes Agustí, Marina Tomàs Folch
    • PDF
  • L’activitat lingüística com a objecte impartit en una classe de matemàtiques a l’Escola Primària
    Matilde Sainz-Osinaga
    • PDF (ES)
  • Els plans de tutoria de carrera: una estratègia per a l’orientació a l’estudiant en el marc de l’EEES
    Pedro R. Álvarez Pérez
    • PDF (ES)
  • L’educació inclusiva de l’alumnat amb necessitats especials en l’Educació Secundària Obligatòria de la Regió de Múrcia
    Ascensión Palomares Ruiz, Antonio Carlos González López
    • PDF (ES)
  • La participació dels consells escolars per a la gestió democràtica de l’escola pública
    Maria Betania Buarque Lins Costa
    • PDF (ES)

Temes de recerca

  • Gestió de persones en els recursos residencials d’atenció a la infància: descripció del lloc de treball de l’educador/a social
    Maite Marzo Arpón, Sonia Fajardo Martinez
    • PDF (ES)
  • Perfil i formació dels professionals que fan la pràctica psicomotriu en l’etapa d’educació infantil. El cas de les comarques de Tarragona
    Isabel Viscarro Tomàs, Montserrat Antón Rosera, Dolors Cañabate Ortíz
    • PDF (ES)

Punts de vista

  • L’avaluació en el procés de formació del docent universitari. La proposta del projecte DIPRO 2.0
    • PDF (ES)

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Scopus
  • ESCI - Emerging Sources Citation Index - Clarivate Analytics
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • ERIH PLUS
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 2014-8801 I ISSN: 0211-819X I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.