Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 48 No 2 (2012)
Vol. 48 No 2 (2012)
L’educació dia a dia
Presentació
Joaquín Gairín
PDF
Presentación
Joaquín Gairín
PDF (ES)
Monogràfic
Avaluació de l’autoestima dels estudiants d’ESO. Estudi de cas en un IES
Gemma Carreras Agón, Marta Fuentes Agustí, Marina Tomàs Folch
PDF
L’activitat lingüística com a objecte impartit en una classe de matemàtiques a l’Escola Primària
Matilde Sainz-Osinaga
PDF (ES)
Els plans de tutoria de carrera: una estratègia per a l’orientació a l’estudiant en el marc de l’EEES
Pedro R. Álvarez Pérez
PDF (ES)
L’educació inclusiva de l’alumnat amb necessitats especials en l’Educació Secundària Obligatòria de la Regió de Múrcia
Ascensión Palomares Ruiz, Antonio Carlos González López
PDF (ES)
La participació dels consells escolars per a la gestió democràtica de l’escola pública
Maria Betania Buarque Lins Costa
PDF (ES)
Temes de recerca
Gestió de persones en els recursos residencials d’atenció a la infància: descripció del lloc de treball de l’educador/a social
Maite Marzo Arpón, Sonia Fajardo Martinez
PDF (ES)
Perfil i formació dels professionals que fan la pràctica psicomotriu en l’etapa d’educació infantil. El cas de les comarques de Tarragona
Isabel Viscarro Tomàs, Montserrat Antón Rosera, Dolors Cañabate Ortíz
PDF (ES)
Punts de vista
L’avaluació en el procés de formació del docent universitari. La proposta del projecte DIPRO 2.0
Verónica Marín Díaz, Julio Cabero Almenara, Julio Barroso Osuna
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual