Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 37 (2006)
Vol. 37 (2006)
La gestió del coneixement
Presentació
PDF (ES)
Monogràfic
El treball en xarxa com font d’aprenentatge: possibilitats i límits per a la creació de coneixement. Una visió crítica
Carles Dorado Perea
PDF (ES)
Models per a la creació i gestió del coneixement: una aproximació teòrica
David Rodríguez Gómez
PDF (ES)
Les comunitats virtuals d’aprenentatge
Joaquín Gairín
PDF (ES)
Incrementar la participació i la cohesió en un «grup virtual»
Maria del Mar Duran
PDF (ES)
La moderació de les xarxes: alguns aspectes a considerar
Carme Armengol Asparó, David Rodríguez Gómez
PDF (ES)
Les competències del gestor del coneixement en entorns formatius virtuals
Joaquín Gairín, Carme Armengol Asparó, María José García San Pedro
PDF (ES)
Temes de recerca
Anàlisi de la interacció en comunitats virtuals
Joaquín Gairín, María del Pilar Muñoz
PDF (ES)
El «conteo» en alumnes amb necessitats educatives especials. Principis d’equivalència, ordenació i transitivitat
Carrasumada Serrano, Roser Vendrell, Gemma Ribera, Mabel Montserrat
PDF (ES)
Punts de vista
Anàlisi de les activitats del programa Clic en els contextos d’ensenyament-aprenentatge
PDF (ES)
Aproximació conceptual i identificació de predictors de risc teòrics en conductors joves: un punt de partida per a contribuir en la reducció d’accidents de trànsit
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual