Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 41 (2008)
Vol. 41 (2008)
El desenvolupament del e-learning
Per què e-learning?
Carles Dorado Perea
PDF (ES)
Monogràfic
Aplicació d’un model de qualitat per avaluar experiències e-learning en l’espai europeu universitari
Elena Ejarque González, Félix Buendía García, Antonio Hervás Jorge
PDF (ES)
Un enfocament socioconstructivista i sistèmic dels models de suport i actualització docent per a la innovació educativa de base TIC. Projecte EDUTICOM
Jordi Riera i Romaní, Miquel Àngel Prats i Fernández
PDF (ES)
Nou enfocament de la pràctica educativa del Programa UNIGIS Girona: Algunes reflexions sobre les claus del canvi
Gemma Boix, Suani Armisen
PDF (ES)
Difusió del software lliure a la universitat: l’experiència pilot Moodle a la Universitat del País Basc (UPV/EHU)
José Miguel Andonegi Martínez, Ainhoa Ezeiza Ramos, Florencio Fernández Marzo, Mikel Garmendia Mujika, Ángel Pérez Manso, Santiago Palacios Navarro, Iván Ruiz Cantalejo
PDF (ES)
Temes de recerca
Els centres TIC i les seves repercussions didàctiques a primària i secundària a Andalusia
José Ignacio Aguaded Gómez, Ramón Tirado Morueta
PDF (ES)
Punts de vista
Cinema i educació (social). Tres mirades pedagògiques d’una mateixa pel·lícula. El cas de «Sleepers»
Jordi Solé Blanch, Miquel Gómez Serra, Xavier Gimeno Soria
PDF
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual