Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 49 No 2 (2013)
Vol. 49 No 2 (2013)
Vulnerabilitat i inclusió socioeducativa
Número complet
Revista Educar
PDF
Monogràfic
Presentació
Pedro Jurado de los Sanos
PDF
Presentación
Pedro Jurado de los Santos
PDF (ES)
Factors que obstaculitzen el canvi en professors i directius d’instituts vulnerables a la regió de l’Araucanía (Xile)
Jorge Miranda Ossandón
PDF (ES)
Comprenent l’adquisició de les competències ciutadanes en alumnes dels programes de qualificació professional inicial
Olga Carrillo Mardones
PDF (ES)
El fracàs escolar: un camí llarg i desigual
José Luis Castel Baldellou, Oscar Valiente González
PDF
Alumnat amb malaltia mental. L’assignatura pendent
Fernando Lezcano Barbero
PDF (ES)
Accions educatives per a col·lectius en situació de vulnerabilitat social a Aragó. Alumnes immigrants amb diversitat lingüística. Quin continua sent el problema de fons?
Rebeca Soler Costa
PDF (ES)
Temes de recerca
Travessar la bassa gran. Veus de joves llatins a Vitoria-Gasteiz
José Ramón Orcasitas García, Javier Monzón González, Gorka Montaña Espinosa, Itziar Tarrio Bobón, Saioa García Rodríguez
PDF (ES)
Estudi de la relació entre el benestar personal i l’adaptació de conducta en el marc de l’escola salugènica
Manuel López-Sánchez, Manuel G. Jiménez-Torres, Daniel Guerrero Ramos
PDF (ES)
Punts de vista
El procés de transició a la vida adulta dels joves amb trastorn de l’espectre autista. Anàlisi de la planificació centrat en la persona
Pedro Jurado de los Santos, Dolors Bernal Tinoco
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual