Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Persones revisores y estadístiques
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 55 No 1 (2019)
Vol. 55 No 1 (2019)
Interculturalitat i cultura de la diversitat en l'educació del segle XXI
Monogràfic
Presentació
Juan J. Leiva Olivencia
PDF
PDF (ES)
Diversitat cultural i escenaris de migració. Un estudi sobre la formació de professors
Francisco X. Cernadas Ríos, Mar Lorenzo Moledo, Miguel A. Santos Rego
PDF (ES)
Sensibilitat intercultural i satisfacció amb la vida en alumnat autòcton i immigrant
Paula Micó-Cebrián, María-Jesús Cava, Sofía Buelga
PDF (ES)
Disseny i implementació d’una experiència per treballar la interculturalitat en Educació Infantil a través de la realitat augmentada i codis QR
Antonio-Manuel Rodríguez-García, Francisco Javier Hinojo-Lucena, Miriam Ágreda-Montoro
PDF (ES)
El rendiment acadèmic en alumnes de l’ESO en un context de vulnerabilitat i de multiculturalitat
Andrés Escarbajal Frutos, Miquel A. Essomba Gelabert, Beatriz Abenza Pastor
PDF (ES)
L’educació del segle XXI davant el diàleg interreligiós
Montserrat Freixa-Niella, M.ª José Rubio-Hurtado, Angelina Sánchez-Martí, Ruth Vilà-Baños
PDF
Cap a un enfocament de justícia social: la percepció del professorat sobre l’educació intercultural en contextos d’escassa presència d’alumnat estranger
Concepción Maiztegui-Oñate, Lourdes Villardón-Gallego, Miguel Ángel Navarro Lashayas, Rosa Santibáñez Gruber
PDF (ES)
La interculturalitat en el context universitari: necessitats en la formació inicial dels futurs professionals de l’educació
Alicia Peñalva Velez, Juan José Leiva Olivencia
PDF (ES)
‘No és la meva competència intercultural, soc jo.’ La identitat intercultural del professorat de llengües estrangeres en formació
María Fernández-Agüero, Marta Garrote
PDF (EN)
El professorat d’educació física i la seva visió sobre els conflictes en una escola multicultural
Gonzalo Flores Aguilar, Maria Prat Grau, Susanna Soler Prat
PDF (ES)
Temes de recerca
Estratègies d’ensenyament per adquirir competències en formació professional: perfils d’estudiants
Rafael Luis Campaña-Jiménez, María Jesús Gallego-Arrufat, Francisco Muñoz-Leiva
PDF (ES)
La formació professional des del punt de vista de les famílies de l’alumnat
Rosario Ordóñez-Sierra, Soledad García-Gómez, Esther Vinuesa Mariscal
PDF (ES)
Balanç de necessitats de formació exigida per les dones que estudien o que han estudiat cicles de FP en famílies professionals masculinitzades: el cas de Galícia
Raquel Mariño Fernández, Antonio Rial Sánchez
PDF (ES)
Consideracions generals respecte a la necessitat de practicar una pedagogia sobre la finitud humana en l’educació formal. Estudi de cas
Anabel Ramos Pla, Ramon Camats i Guàrdia
PDF (ES)
Punts de vista
Sexisme i formació inicial del professorat
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual