Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip editorial
    • Persones revisores y estadístiques
    • Contacte de la revista
    • Trameses
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
  • En premsa
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 24 (1999)

Vol. 24 (1999)

A propòsit de "La qualitat en educació"

  • Presentació
    • Sin título (ES)

Monogràfic

  • La qualitat, un concepte controvertit
    Joaquín Gairín
    • Sin título (ES)
  • Cultura escolar i cultura professional: els dilemes del canvi
    Carlos Marcelo García, Araceli Estebaranz García
    • Sin título (ES)
  • L’autoavaluació dels equips docents, una estratègia de millora qualitativa de l’escola
    Joan Rué
    • Sin título (ES)
  • El treball en equip dels professors i professores: factor de qualitat, necessitat i problema. El paper dels directius escolars
    Serafín Antúnez
    • Sin título (ES)
  • La tutoria a l’ESO. Estudi de la seva valoració en una població de Barcelona (prov.)
    M. Jesús Comellas
    • Sin título (ES)

Temes de recerca

  • Explorant les possibilitats transformatives de la pràctica educativa: el coneixement antropològic aplicat a la formació de Mestres
    Pepi Soto
    • Sin título

Punts de vista

  • La pretesa reforma de les humanitats
    • Sin título
  • L’avaluació del sistema educatiu. Notes sobre el diagnòstic del sistema educatiu 1997 de l’INCE
    • Sin título
  • Recull bibliogràfic sobre qualitat educativa
    • Sin título

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Scopus
  • ESCI - Emerging Sources Citation Index - Clarivate Analytics
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • ERIH PLUS
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 2014-8801 I ISSN: 0211-819X I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.