Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 53 No 2 (2017)
Vol. 53 No 2 (2017)
La Formació Professional
Monogràfic
Presentació
Òscar Mas-Torelló
PDF
PDF (ES)
La participació en la planificació territorial de la formació professional del sistema educatiu: La percepció dels agents socials
Laura Rego-Agraso, Eva María Barreira Cerqueiras, Antonio Florencio Rial Sánchez
PDF (ES)
Perspectiva de tutors i d’empreses sobre el desenvolupament de les competències bàsiques d’ocupabilitat en el marc dels programes de formació professional bàsica
Patricia Olmos-Rueda, Òscar Mas-Torelló
PDF (ES)
Amb «d» de «dual»: investigació sobre la implantació del sistema dual a la formació professional a Espanya
Fernando Marhuenda-Fluixá, María José Chisvert-Tarazona, Davinia Palomares-Montero, Javier Vila
PDF (ES)
Implementació de programes de formació dual mitjançant el desenvolupament de «boundary objects»: un estudi de cas
Michael Gessler, Susanne Peters
PDF (EN)
Anàlisi de l’aprenentatge i l’aplicació de les competències generals en el context laboral. Estratègies de col·laboració entre la formació professional, la universitat i l’empresa
Manel Fandos Garrido, Ana Inés Renta Davids, José M. Jiménez González, Ángel-Pío González Soto
PDF (ES)
La inserció laboral del jovent amb titulació de formació professional de grau mitjà i superior a Espanya
Francesca Salvà-Mut, María Tugores-Ques, María Teresa Adame-Obrador, Miquel F. Oliver-Trobat
PDF (ES)
La formació professional a Suïssa: una perspectiva de gènere. Des de la socialització fins a la resistència
Nadia Lamamra
PDF (EN)
Disseny, experimentació i avaluació d’un programa de formació de tècnics professionals de l’atenció primerenca a Bolívia
Manuel Fernández Cruz, José Gijón Puerta, Emilio Jesús Lizarte Simón
PDF (ES)
Temes de recerca
Estudi de cas de la influència de l’aprenentatge mòbil en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge en un nen amb TEA
María Dolores Jiménez Lozano, José Luis Serrano Sánchez, María Paz Prendes Espinosa
PDF (ES)
Punts de vista
Anàlisi de la qualitat educativa en el discurs neoliberal
Leonardo Colella, Rocío Díaz Salazar
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual