Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 58 No 1 (2022)
Vol. 58 No 1 (2022)
Aprenentatge i desenvolupament professional
Monogràfic
Aprenentatge i desenvolupament professional
Presentació del monogràfic
Georgina París Mañas, Carla Quesada-Pallarès
PDF
PDF (ES)
Percepcions dels professors d’idiomes en formació sobre l’aprenentatge i el desenvolupament professional a través de pràctiques en l’ensenyament de la llengua grega com a llengua estrangera
Maria Andria
PDF (EN)
Desenvolupament de competències emocionals a l’educació superior
els efectes d’un programa d’autolideratge des d’un disseny Dexplis
Adolfo Montalvo-García, Margarita Martí-Ripoll, Josep Gallifa
PDF (EN)
Aprenentatge del professorat de secundària: entorns, especificitats i consideracions per a la pràctica educativa
María Domingo-Coscollola, Judit Onsès-Segarra, Juana M. Sancho-Gil
PDF (EN)
La transferència dels projectes d’innovació docent: un estudi sobre la seva capacitat de transformar l’ensenyança i l’aprenentatge
Mónica Feixas, María-Jesús Martínez-Usarralde
PDF (ES)
Instruments referents generals vs. específics per mesurar la transferència de la formació en una organització de transports al Canadà
Aitana González Ortiz de Zárate, Gary N. McLean
PDF (EN)
El bon ajust del model FET: entendre els factors de transferència de la formació a Espanya
Carla Quesada-Pallarès, Mariel F. Musso, Anna Ciraso-Calí, Eduardo Cascallar
PDF (EN)
Temes de recerca
El mapa mental augmentat a puzle: expectatives de futurs docents
Cristian Ariza Carrasco, Juan Manuel Muñoz González
PDF (ES)
Experiència d’aprenentatge amb tecnologies digitals i influència en la competència científica d’estudiants de secundària
Claudia Vela Acero, Rocío Jiménez-Cortés
PDF (ES)
La tecnologia com a variable influent en el desenvolupament de l’aprenentatge dialògic
Davinia Palomares-Montero, M.ª José Chisvert-Tarazona, Cristóbal del Campo Ponz
PDF (EN)
Formació amb videojocs per a la millora de l’atenció sostinguda en nens amb un alt risc de trastorns de l’aprenentatge
Lourdes Guitart Pérez-Puelles, Dayamith Menéndez Mendoza, Jesús Eladio Sánchez García, Rosario Torres Díaz
PDF (EN)
Factors associats a les pràctiques d’ensenyament docents amb suport de les tecnologies de la informació i la comunicació
Claudia Gabriela Arreola Olivarría, María Teresa Fernández Nistal, Javier José Vales García, Pedro Antonio Sánchez Escobedo
PDF (ES)
Motivació dels estudiants universitaris de Ciències de l’Educació segons gènere, cultura religiosa i habilitat social durant la pandèmia de COVID-19
Lionel Sánchez-Bolívar, Sergio Escalante-González, Lindsay Michelle Vázquez
PDF (ES)
Factors explicatius de la qualitat de l’educació mitjana: anàlisi del cas de Córdoba, a Colòmbia
Jorge Eliecer Ortega Montes, Nydia Nina Valencia Jiménez, Jorge Samuel Humánez Otero
PDF (ES)
La implicació de les famílies en la comunitat escolar: gestació d’una eina per mesurar percepcions qualitatives
Francesca Burriel
PDF (ES)
Punts de vista
La participació de les famílies en els processos d’innovació dels centres escolars
Maria Antònia Riera-Jaume, Maria Ferrer-Ribot, Carme Pinya-Medina, Bartomeu Mut-Amengual
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual