Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 52 No 1 (2016)
Vol. 52 No 1 (2016)
Inquietuds en l’educació no universitària
Monogràfic
Inquietuds en l’educació no universitària
Revista Educar
PDF
PDF (ES)
Programa per al context escolar de prevenció de violència en la parella adolescent
Concepción Aroca Montolío, Concepción Ros Ros, Cristina Varela Portela
PDF (ES)
Escolars sense excursions: una conseqüència de la crisi econòmica?
Soledad García Gómez, Marta Cabanillas López
PDF (ES)
Formació del professorat d’educació secundària obligatòria per a la prevenció i la intervenció en assetjament escolar: Alguns indicadors
Amparo Pérez Carbonell, Genoveva Ramos-Santana, Macarena Serrano Sobrino
PDF (ES)
Formació del docent en competències genèriques: un instrument per a la seva planificació i desenvolupament
Manuel Poblete, María José Bezanilla, Donna Fernández-Nogueira, Lucía Campo
PDF (ES)
Problemes i reptes de l’educació de les persones adultes
Begoña Rumbo Arcas
PDF (ES)
La realització de formació contínua des de la perspectiva de l’organització d’aprenentatge
Alfonso Jesús Gil López, Domingo José Gallego Gil
PDF (ES)
La transferència de la formació als sectors de la construcció i l’hostaleria
Berta Espona-Barcons, Pilar Pineda-Herrero
PDF
Temes de recerca
Tenen les futures mestres i els futurs mestres d’educació primària la formació necessària per iniciar les maniobres de reanimació cardiopulmonar en cas d’emergència escolar?: Un estudi descriptiu
Rubén Navarro Patón, Genma Penelas Teijeiro, Silvia Basanta Camiño
PDF (ES)
Francesc Ferrer i Guàrdia, postmodern avançat i precursor de l’educació física crítica: Anàlisi i reflexió per facilitar un gir didàctic
Xavier Torrebadella Flix
PDF (ES)
Punts de vista
L’escola portuguesa al segle XXI. Autonomia i participació
José Manuel Silva, Célia Rodrigues, Conceição Silveirinha, João Paulo Mineiro, Paulo Felício
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual