Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Persones revisores y estadístiques
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 60 No 1 (2024)
Vol. 60 No 1 (2024)
L’interès per la millora docent a l’entorn universitari
Monogràfic
Presentació
L’interès per la millora docent a l’entorn universitari
Núria Rajadell-Puiggròs
PDF
PDF (ES)
Experiències pedagògiques conscients en educació superior. Un estudi qualitatiu
Cornelio Águila, Alberto Sánchez-Sanz
PDF (ES)
La intel·ligència artificial com a recurs docent: usos i possibilitats per al professorat
María del Mar Sánchez Vera
PDF (ES)
Alfabetització digital per a l’educació social: de les competències digitals als coneixements crítics
Pedro Fernández-de-Castro, Eva Bretones, Jordi Solé, Julio Meneses, Daniel Aranda, Víctor Sampedro
PDF (ES)
Coneixement, ús i forma en les pràctiques docents per promoure la sostenibilitat curricular a l’educació secundària obligatòria
Belén Sáenz-Rico de Santiago, M.ª del Rosario Mendoza Carretero, Chantal Biencinto López
PDF (ES)
Estudiants del màster de Professorat com a agents de canvi: percepció i coneixement sobre els ODS
Irene López Secanell, Estefanía López Requena, Sonia Renovell-Rico
PDF (ES)
Representació curricular de l’orientació i acció tutorial al màster de Formació del Professorat
Purificación Salmerón Vílchez, Rafael López Fuentes, Pilar Martínez Clares, Ana Martín Romera
PDF (ES)
Implementació i influència del model de classe inversa a l’aprenentatge en línia de dues assignatures universitàries
Inmaculada Concepción Masero-Moreno, Gema Albort Morant
PDF (ES)
Anàlisi i millora de les eines d’avaluació i de seguiment de les activitats d’aprenentatge basat en projectes i en problemes
Àngels Leiva-Presa, Lluís Benejam, Sergi Grau-Carrión, Anna Badosa, Enric López, Jose Díaz
PDF
Aplicació d’una seqüencia didàctica basada en feedback entre iguals per desenvolupar competències
Ludmila Martins Gironelli, Elena Cano García, Ana Ayuste González
PDF (ES)
El treball de fi de grau, factor de promoció per a la inserció laboral? Una anàlisi sobre la percepció de les persones graduades en l’àmbit educatiu
Zoia Bozu, María José Rubio Hurtado, Isaac Calduch
PDF (ES)
Temes de recerca
El model de transferència de factors d’aprenentatge aplicat a docents en servei d’atenció i educació de la primera infància a Puebla, Mèxic
Karla Villaseñor, Cristina Torrelles-Nadal, Carlos Silva-Ríos, Carla Quesada-Pallarés
PDF (EN)
Competències socioemocionals i de processos cognitius de nens migrants
Jeimy Tatiana Rincón Ávila, Nelly Milady López-Rodríguez
PDF (ES)
El benestar escolar des de l’experiència de l’alumnat d’educació primària
Paula Mendiri, Nuria Rebollo Quintela, Luisa Losada-Puente
PDF (ES)
Anàlisi de la competència proambiental en els estudiants d’educació secundaria obligatòria. Un cas d’estudi en la Comunitat Valenciana
Isabel Pont-Niclòs, Antonio Martín-Ezpeleta, Yolanda Echegoyen-Sanz
PDF (ES)
Influència de les tecnologies de la informació i la comunicació en l’activitat física a l’educació primària. Una revisió sistemàtica
Mireia Cancio-Méndez, José Eugenio Rodríguez-Fernández, Sergio López-García, Javier Rico-Díaz
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual