Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 61 No 1 (2025)
Vol. 61 No 1 (2025)
Educació per a Tothom avui. Diversitat, equitat i inclusió
Monogràfic
Presentació
Educació per a Tothom avui. Diversitat, equitat i inclusió
Miquel Àngel Essomba
PDF
PDF (ES)
El professorat en formació davant la neurodiversitat: anàlisi del context DUA, compromís i projecció de futur
Matilde Peinado Rodríguez
PDF (ES)
Efecte de la formació del professorat basada en el disseny universal per l’aprenentatge (DUA) sobre la percepció dels facilitadors i les barreres per a l’educació inclusiva
Teresa González-Ramírez, Carmen Alba-Pastor, Héctor Galindo-Domínguez, Alién García-Hernández
PDF (ES)
Igualtat de gènere i sexisme: una mirada des de la perspectiva de l’estudiantat de Ciències de l’Educació
Patricia Alonso-Ruido, Alexandra Miroslava Rodríguez-Gil, Iris Estévez, Bibiana Regueiro
PDF (ES)
Disseny i validació de contingut del qüestionari de percepcions i pràctiques educatives cap a la inclusió de l’alumnat LGBTIQ+ en educació superior
José Tejada Fernández, Pedro Jurado de los Santos, Antoni Navío Gámez
PDF (ES)
Factors i intervencions per aconseguir que menors infractors assoleixin l’èxit educatiu
Núria López-Roca, María Fernández-Hawrylak, Jesús Soldevila-Pérez, Maria Rosa Rosselló-Ramon
PDF (ES)
L’impacte del Programa de Competència Familiar (PCF-AFECT) en les trajectòries d’ús problemàtic d’internet en adolescents vulnerables
Carmen Orte, María Valero, Marga Vives, Joan Amer
PDF (ES)
El professional de la pedagogia com a docent en entorns d’educació no formal
Francisco José García Aguilera, Antonio Matas Terrón, Diego Aguilar Cuenca, Nuria Segovia García
PDF (ES)
Liderar des del nivell mitjà del sistema: el paper dels «middle tiers» per desenvolupar el lideratge educatiu
Mireia Tintoré
PDF (ES)
El lideratge pedagògic i la qualitat educativa: un estudi de cas a l’educació superior
José Manuel Palomino Fernández, María Pilar Cáceres Reche, Inmaculada Aznar Díaz, Raúl González-Fernández
PDF (ES)
Temes de recerca
Presentar-se com a candidat a la direcció de departament universitari: una decisió complexa
Carmen Álvarez-Álvarez
PDF (ES)
El (des)valor de l’educació: veus dels futurs docents
Bartomeu Mut-Amengual, Joan Jordi Muntaner-Guasp, Miquel F. Oliver-Trobat, Carme Pinya-Medina
PDF (ES)
Estan els futurs mestres acadèmicament motivats?
Myriam Alvariñas-Villaverde, Sara Domínguez-Lloria, María Eulalia Agrelo-Costas, Margarita Pino-Juste
PDF (EN)
Elements organitzatius per la millora del temps educatiu del migdia en l’educació primària
Héctor Nuñez, Núria Fabra-Fres, Isabel Pellicer-Cardona, Rubén David Fernández-Carrasco
PDF (ES)
Estratègies de ludificació en l’educació primària: impacte en el desenvolupament de competències matemàtiques i de comunicació
Juan José Soza Herrera
PDF (ES)
El professorat davant l’educació inclusiva: perfils actitudinals i orientacions per a la seva formació
Pablo Palomero-Fernández, Katherine Gajardo-Espinoza, Noelia Santamaría-Cárdaba
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual