Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 47 No 2 (2011)
Vol. 47 No 2 (2011)
Lideratge docent per a l’aprenentatge
Presentació
PDF
Presentación
PDF (ES)
Monogràfic
Les institucions terciàries de formació docent a l’Argentina. Condicions institucionals per al lideratge pedagògic
Inés Aguerrondo, Lea Vezub
PDF (ES)
El lideratge docent en les comunitats de pràctica
Beatrice Ávalos
PDF (ES)
Aprendre a liderar líders: Competències per a un lideratge directiu que promogui el lideratge docent
Antonio Bolívar
PDF (ES)
Formació i desenvolupament professional del formador de formadors. Un professional que lidera i forma docents en processos d’innovació educativa
M. Teresa Colén
PDF
Què motiva els universitaris de primer nivell a dedicar-se a la docència? Resultats preliminars d’Enseñá por Argentina
Alejandro J. Ganimian
PDF (ES)
L’escola llatinoamericana a la recerca de líders pedagògics
Denise Vaillant
PDF (ES)
Temes de recerca
L’amistat en adolescents amb sordesa escolaritzats en centres ordinaris, en modalitat comunicativa oral
Mireia Rom Sedó, Núria Silvestre i Benach
PDF (ES)
Anàlisi de l’aplicació d’alguns projectes nacionals amb l’ús de noves tecnologies: El cas de nou institucions d’educació de base a Mèxic i Colòmbia
Karina Barrantes, Georges-Louis Baron
PDF (ES)
Punts de vista
Formació del professorat universitari per al disseny, el desenvolupament i l’avaluació de competències
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual