Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip editorial
    • Persones revisores y estadístiques
    • Contacte de la revista
    • Trameses
    • Indexació
    • Estadístiques
    • Declaració de privacitat
  • En premsa
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 47 No 2 (2011)

Vol. 47 No 2 (2011)

Lideratge docent per a l’aprenentatge

  • Presentació
    • PDF
  • Presentación
    • PDF (ES)

Monogràfic

  • Les institucions terciàries de formació docent a l’Argentina. Condicions institucionals per al lideratge pedagògic
    Inés Aguerrondo, Lea Vezub
    • PDF (ES)
  • El lideratge docent en les comunitats de pràctica
    Beatrice Ávalos
    • PDF (ES)
  • Aprendre a liderar líders: Competències per a un lideratge directiu que promogui el lideratge docent
    Antonio Bolívar
    • PDF (ES)
  • Formació i desenvolupament professional del formador de formadors. Un professional que lidera i forma docents en processos d’innovació educativa
    M. Teresa Colén
    • PDF
  • Què motiva els universitaris de primer nivell a dedicar-se a la docència? Resultats preliminars d’Enseñá por Argentina
    Alejandro J. Ganimian
    • PDF (ES)
  • L’escola llatinoamericana a la recerca de líders pedagògics
    Denise Vaillant
    • PDF (ES)

Temes de recerca

  • L’amistat en adolescents amb sordesa escolaritzats en centres ordinaris, en modalitat comunicativa oral
    Mireia Rom Sedó, Núria Silvestre i Benach
    • PDF (ES)
  • Anàlisi de l’aplicació d’alguns projectes nacionals amb l’ús de noves tecnologies: El cas de nou institucions d’educació de base a Mèxic i Colòmbia
    Karina Barrantes, Georges-Louis Baron
    • PDF (ES)

Punts de vista

  • Formació del professorat universitari per al disseny, el desenvolupament i l’avaluació de competències
    • PDF (ES)

editor

Editor

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

indexacio

Indexació

  • Scopus
  • ESCI - Emerging Sources Citation Index - Clarivate Analytics
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • ERIH PLUS
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

eISSN: 2014-8801 I ISSN: 0211-819X I Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.