Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 57 No 1 (2021)
Vol. 57 No 1 (2021)
Professionalització i ocupabilitat: una relació necessària
Monogràfic
Presentació. Professionalització i ocupabilitat: una relació necessària
Cristina Mercader Juan
PDF
PDF (ES)
Avaluació de l’ajustament entre les competències acadèmiques i les professionals dels titulats del grau de Disseny Gràfic: cap a un dispositiu de diagnòstic
Lluc Massaguer Busqueta, José Tejada Fernández
PDF (ES)
La idealització de la professió de mestre i els límits de la formació docent: anàlisi d’un cas
Joaquín Paredes-Labra, Alicia Kachinovsky Melgar
PDF (ES)
El significat de les declaracions de missió per a la pràctica escolar i el desenvolupament professional: una anàlisi interpretativa fenomenològica
Bradley Ransom, Dimitrios Vlachopoulos
PDF (EN)
Concepcions de planificació en la formació professional per a l’ocupació: la importància de l’experiència professional
Alicia Ros-Garrido
PDF (ES)
Mobilitat internacional i ocupabilitat: l’impacte en el capital humà i social de la joventut
Ana Vázquez-Rodríguez, Jesús García-Álvarez, Miguel A. Santos Rego
PDF (ES)
Un model formatiu per al desenvolupament de l’emprenedoria social
Aurelio Villa Sánchez, Manuel de Jesús Arias Guzmán, María Begoña Peña-Lang
PDF (ES)
Temes de recerca
Ús de les tecnologies immersives i el seu impacte en les actituds científico-matemàtiques dels estudiants d’educació secundària obligatòria en un context en risc d’exclusió social
Francisco Silva-Díaz, Javier Carrillo-Rosúa, José Antonio Fernández-Plaza
PDF (ES)
El futbol com a eina pedagògica en l’ensenyament de direcció d’empreses
Óscar Gutiérrez Aragón, Carmen María Vizoso Gómez, Joan Francesc Fondevila Gascón, Gaspar Berbel Giménez
PDF (ES)
El joc com a estimulador del desenvolupament d’infants amb síndrome de West i altres encefalopaties epilèptiques en edats primerenques
Víctor Del Toro Alonso, Pilar Gútiez Cuevas, José Antonio Torres González
PDF (EN)
Motius que donen sentit a aprendre a l’escola: la mirada de professors i estudiants
Jorge Valenzuela, Carla Muñoz, Jorge Miranda-Ossandón
PDF (ES)
Perfil del professor d’anglès a Xile: qui és i què ensenya
Andrea Lizasoain
PDF (ES)
El repte dels professors de secundària davant les xarxes socials
Isabel Dans Álvarez de Sotomayor, Eduardo José Fuentes Abeledo, Mercedes González Sanmamed, Pablo César Muñoz Carril
PDF (ES)
Anàlisi correlacional de l’aplicabilitat de la classe inversa segons les particularitats de la pràctica docent
Santiago Pozo Sánchez, Jesús López Belmonte, Arturo Fuentes Cabrera, Juan Antonio López Núñez
PDF (ES)
La integració de la competència digital en educació superior: un estudi de cas d’una universitat catalana
Anna Sánchez-Caballé, Mercè Gisbert-Cervera, Francesc Esteve-Món
PDF (EN)
Punts de vista
Relacions exigents: la imaginació sociològica, l’educació, la utilitat dels conceptes i el món que ens envolta
PDF (EN)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual