Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Persones revisores y estadístiques
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 58 No 2 (2022)
Vol. 58 No 2 (2022)
Ecologies digitals i aprenentatge autodirigit
Monogràfic
Ecologies digitals i aprenentatge autodirigit
Presentació del monogràfic
Mercedes González-Sanmamed, M.ª Paz Prendes Espinosa, Alba Souto-Seijo
PDF
PDF (ES)
Ecologies d’aprenentatge de docents d’Enginyeria i Arquitectura. Anàlisi de les empremtes biogràfiques
Alba Souto-Seijo, Iris Estévez, Mercedes González-Sanmamed
PDF (ES)
Els processos d’autoaprenentatge dels docents universitaris de Ciències Socials i Jurídiques
Sara López-Calvo, Isabel Dans Álvarez de Sotomayor, Pablo-César Muñoz-Carril
PDF (ES)
Desenvolupament professional de docents universitaris en línia: una anàlisi des de les ecologies de l’aprenentatge
Nati Cabrera Lanzo, Lourdes Guàrdia Ortiz, Albert Sangrà
PDF (ES)
Recursos per a l’autoaprenentatge. Una anàlisi des de les ecologies d’aprenentatge dels orientadors i les orientadores
Noemi Cubeiro Rodríguez, Luisa Losada-Puente, Nuria Rebollo-Quintela
PDF (ES)
Aprenentatge autodirigit en ecologies de formació inicial docent. Resultats d’un estudi Delphi
Francisco José Santos Caamaño, María José Vázquez Cancelo, Eduardo J. Fuentes-Abeledo
PDF (ES)
Aprenentatge autodirigit i entorns personals d’aprenentatge d’estudiants universitaris de Costa Rica
José Antonio García-Martínez, Manuel Arturo Fallas-Vargas
PDF (ES)
Aprenentatge autodirigit en processos de treball col·laboratiu en educació superior
Núria Hernández-Sellés
PDF (ES)
Aprenentatge autodirigit i emprenedoria: una aproximació des de la realitat universitària
Pedro Antonio García-Tudela, Víctor González-Calatayud, Francisco José Montiel-Ruiz
PDF (ES)
Formadors virtuals amb intel·ligència artificial: grau d’acceptació en graus superiors
Pablo Martín-Ramallal, Antonio Merchán-Murillo, Mercedes Ruiz-Mondaza
PDF (ES)
Perfil autodirigit i procrastinació en estudiants d’educació en línia
Jimmy Zambrano R., Janneth Chumaña, Sheyla Jácome, Alejandra Cuadros
PDF (ES)
Temes de recerca
L’avaluació de les polítiques educatives TIC. Anàlisi de l’impacte del Sistema Educatiu Digital (SED)
Miguel Ángel Ruiz Domínguez, Manuel Area Moreira , Luis Antonio Feliciano García
PDF (ES)
Validació d’un instrument de cribratge per a la detecció d’alumnat en risc d’exclusió social: CAREs
Inmaculada Ávalos Ruiz, Manuel Fernández Cruz
PDF (ES)
Competència comunicativa, oral i escrita, en estudiants de ciències de la salut d’una universitat de Bogotà D. C., Colòmbia
María Fernanda Chaparro Serrano
PDF (ES)
L’educació des de les aules hospitalàries: percepcions de la família i del personal medicosanitari
M.ª Ángeles Peña Hita, María del Carmen Pegalajar Palomino, M.ª Villa Carpio Fernández
PDF (ES)
Punts de vista
Competències socioemocionals dels educadors socials
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual