Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 56 No 1 (2020)
Vol. 56 No 1 (2020)
Competències docents i formació
Monogràfic
Presentació
Anna Díaz-Vicario
PDF
PDF (ES)
La competència argumentativa com a propòsit en contextos educatius. Revisió de la literatura
Yunuen Ixchel Guzmán-Cedillo, Rosa del Carmen Flores Macías
PDF (ES)
Qualificació en l’ús docent de la pissarra digital interactiva: desenvolupament d’una rúbrica per avaluar mestres
Santiago Domínguez García, Ramon Palau Martin
PDF
Disponibilitat tecnològica i ús de tecnologies per part de docents de batxillerat
Massiel Mancinas Morales, Lorenia Cantú Ballesteros, Ramona Imelda García López, Omar Cuevas Salazar
PDF (ES)
El docent socioconstructivista: un heroi sense capa
Jesús Ribosa
PDF (ES)
Entre el formal i el no formal: una anàlisi des de la formació permanent del professorat
Alba Souto-Seijo, Iris Estévez, Verónica Iglesias Fustes, Mercedes González-Sanmamed
PDF (ES)
Evolució de la competència digital del professorat universitari: incidents crítics a partir de relats de vida
Angelina Lorelí Padilla-Hernández, Vanesa M.ª Gámiz-Sánchez, M.ª Asunción Romero-López
PDF (ES)
Valors transmesos en la formació inicial del professorat
Enrique-Javier Díez-Gutiérrez
PDF (ES)
Temes de recerca
Percepció d’expectatives educatives dels pares d’adolescents d’origen immigrat, suport acadèmic dels amics i ajust psicològic i escolar
Ibis M. Alvarez, Berta Vall Castelló
PDF (ES)
Estratègies que segueixen les institucions d’educació superior de Romania per donar suport a la transferència de coneixement
Elena Marin, Carmen Proteasa, Romiță Iucu
PDF (EN)
El paper del «coach» en la formació de directius: anàlisi d’un programa específic
Mariana Altopiedi, Antonio Burgos García
PDF (ES)
Aprenentatge de l’estudiant universitari: un estudi de cas
Josefa Rodríguez Pulido, Josué Artiles Rodríguez, Mónica Guerra Santana, Jorge Luís Mena Lorenzo
PDF (ES)
Seguretat i protecció digital de la infància: reptes de l’escola del segle XXI
Rakel Gamito Gomez, Pilar Aristizabal Llorente, María Teresa Vizcarra Morales, Irati León Hernández
PDF (ES)
Punts de vista
Les relacions entre l’escola i les famílies des d’una perspectiva democràtica: eixos d’anàlisi i propostes per a l’equitat
Jordi Collet-Sabé
PDF
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual