Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 56 No 2 (2020)
Vol. 56 No 2 (2020)
Educació per al desenvolupament
Monogràfic
Presentació. Educació per al desenvolupament
Esther Prieto Jiménez, Guillermo Domínguez Fernández
PDF
PDF (ES)
Educació global i desenvolupament i habilitats globals
Douglas Bourn
PDF (EN)
L’educació per al desenvolupament i els drets de la infància: el paper de les agències internacionals i l’impacte de la formació en la transformació dels contextos
M.ª Ángeles Espinosa Bayal, Almudena Martínez Gimeno, Ricardo García Pérez
PDF (ES)
El paper de l’educació per a la salut en la prevenció del VIH/sida: una aproximació des de l’educació per al desenvolupament a l’Amèrica Central
David Cobos-Sanchiz, Juan-Agustín Morón-Marchena, Karla-Patricia Castilla
PDF (ES)
«Odeseïtzar» l’educació i la cooperació per al desenvolupament a Espanya: una mirada internacional a l’AOD i a l’ODS 4
María-Jesús Martínez-Usarralde, Carmen Lloret-Catalá
PDF (ES)
10 anys de l’Educació per al Desenvolupament a la Universitat Pablo de Olavide: tendències actuals i reptes futurs: l’Agenda 2030
Guillermo Domínguez-Fernández, Esther Prieto-Jiménez, Luis López-Catalán
PDF (ES)
Temes de recerca
Interès per les disciplines STEM i metodologies per al seu ensenyament. Percepció d’estudiants d’educació secundària i docents en formació
María José Hernández-Serrano, José Manuel Muñoz-Rodríguez
PDF (EN)
Experiència espanyola en el projecte Go-Lab
Iratxe Menchaca Sierra, Olga Dziabenko, Javier García Zubía
PDF (ES)
El projecte Go-Lab com a entorn virtual d’aprenentatge: anàlisi i futur
Ramon Palau, Jordi Mogas-Recalde, Santiago Domínguez-García
PDF (ES)
Dues perspectives d’una mateixa fita: pertinència i nivell d’assoliment de les competències universitàries
María Luisa Belmonte, Mari Paz García-Sanz, Begoña Galián
PDF (ES)
Les intersexualitats en l’educació afectiva i sexual: anàlisi sobre la presència i el tractament
Alejandro Granero Andújar, Teresa García Gómez
PDF (ES)
Tractament mediàtic dels resultats educatius en la premsa peruana
Osbaldo Turpo Gebera
PDF (ES)
Analysis of creative thinking and levels of student activation after a gamification experience
M.ª Elena Parra-González, Adrián Segura-Robles, Carmen Romero-García
PDF (ES)
Innovació educativa en el grau d’Educació Social de les universitats espanyoles: una revisió sistemàtica
Silvia Martínez de Miguel López, Juan Antonio Salmerón Aroca, Pedro Moreno Abellán
PDF (ES)
Anàlisi d’actituds i autoeficàcia percebuda del professorat davant l’educació inclusiva
Alba Collado-Sanchis, Raúl Tárraga-Mínguez, Irene Lacruz-Pérez, Pilar Sanz-Cervera
PDF (ES)
Punts de vista
La mentoria per a dones joves inclou la perspectiva feminista? Una revisió sistemàtica exploratòria
Mireia Foradada Villar, Josefina Sala Roca
PDF (EN)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual