Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 57 No 2 (2021)
Vol. 57 No 2 (2021)
Construir una educació inclusiva
Monogràfic
Construir una educació inclusiva
Presentació del monogràfic
Eva M. Barreira Cerqueiras, Julia Crespo Comesaña, Carmen Sarceda Gorgoso
PDF
PDF (ES)
Pràctiques d’aula dels professionals de Pedagogia Terapèutica per atendre la diversitat: cap a un enfocament inclusiu
Francisco J. García-Prieto, Manuel Delgado-García, Inmaculada Gómez-Hurtado, Asunción Moya Maya
PDF (ES)
Impacte de l’aprenentatge cooperatiu en la inclusió de l’alumnat en l’educació secundària
Juan Jorge Muntaner Guasp, Dolors Forteza Forteza
PDF (ES)
La formació professional bàsica i la seva contribució al desenvolupament de competències per al reenganxament educatiu i la inserció laboral: percepció de l’alumnat
M. Carmen Sarceda-Gorgoso, Eva M. Barreira-Cerqueiras
PDF (ES)
Entre la part curricular i la part personal: la importància de les transicions educatives en la vida de l’alumnat immigrant per a una educació inclusiva real
Susana Fernández-Larragueta, Monia Rodorigo, Marie-Noëlle Lázaro
PDF (ES)
Polítiques i pràctiques inclusives per a estudiants estrangers en contextos de neoliberalisme avançat: paradoxes i contrasentits del cas emblemàtic xilè
Felipe Jiménez, René Valdés
PDF (ES)
Aprenentatge servei i desenvolupament civicosocial en titulacions universitàries de l’àmbit educatiu: preparant l’alumnat per practicar una educació inclusiva
Ígor Mella-Núñez, Anaïs Quiroga-Carrillo, Julia Crespo Comesaña
PDF (ES)
Temes de recerca
Competència digital: docents en formació i resolució de problemes
Mario Grande-de-Prado, Ruth Cañón-Rodríguez, Sheila García-Martin, Isabel Cantón-Mayo
PDF (ES)
Bretxa digital i noves formes acadèmiques a l’escola rural espanyola durant el confinament
Carmen Álvarez-Álvarez, Francisco Javier García-Prieto
PDF (ES)
La innovació en els centres d’ensenyament de batxillerat: anàlisi a la Comunitat Valenciana
Rubén J. Cuñat Giménez
PDF (ES)
Anàlisi correlacional de l’aplicabilitat de la classe inversa segons les particularitats de la pràctica docent
Esteban Saavedra Vallejos
PDF (ES)
Accés a l’educació superior a Xile des del finançament privat: entre la iniquitat estructural i l’oportunitat individual
Pablo Rivera-Vargas, Victor Climent Sanjuan, René Rivera Bilbao
PDF (ES)
La producció narrativa en la trobada amb l’alteritat
Donatella Donato, M. Isabel Pardo Baldoví, Ángel San Martín Alonso
PDF (ES)
Estudi sobre compromís i expectatives d’autoeficàcia acadèmica en estudiants universitaris de grau
Pedro Ricardo Álvarez-Pérez, David López-Aguilar, Yaritza Garcés-Delgado
PDF (ES)
Percepció de l’alumnat de màster sobre la formació en competències emprenedores a través de xarxes socials
Sandra Clemente-Vázquez, Juan-Jesús Torres-Gordillo
PDF (ES)
Predicció d’una emprenedoria global. Un estudi exploratori
Teresa Torres-Coronas, María-Arántzazu Vidal-Blasco
PDF (EN)
Punts de vista
La política és pedagogia en Josep Pallach (1920-1977). In memoriam
Jaume Sarramona
PDF
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual