Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Persones revisores y estadístiques
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 59 No 1 (2023)
Vol. 59 No 1 (2023)
Educació i gènere: Experiències des de les pedagogies feministes en el camp de l’educació
Monogràfic
Presentació
Educació i gènere: experiències des de les pedagogies feministes en el camp de l’educació
Ingrid Agud-Morell, Valeria Breull-Arancibia
PDF (ES)
PDF
‘Prendre’ns el context seriosament’: explorar la posada en pràctica de les directrius polítiques de gènere a l’educació a Catalunya
Alejandro Caravaca, Xènia Gavaldà-Elias, Berta Llos, Edgar Quilabert
PDF (EN)
La queixa com a pedagogia feminista: el cas de la resposta a la violència a la Universitat de la República
Laura López-Gallego, Adriana Rovira Benítez, Cecilia Montes Maldonado
PDF (ES)
Pedagogies feministes a la universitat, realitat o utopia? Una anàlisi de la formació dels i les professionals de l’àmbit educatiu
Milena Villar Varela, María-José Méndez-Lois, Felicidad Barreiro Fernández, Aixa Permuy Martínez
PDF (ES)
Cap a una docència ciberfeminista: percepcions sobre la inclusió de la perspectiva de gènere en carreres de grau en modalitat en línia a Xile
Paloma Sepúlveda-Parrini
PDF (ES)
El relat autobiogràfic com a mètode docent feminista
Mireia Foradada Villar, Sara López Ruiz
PDF (ES)
Diversitat sexe-genèrica i relats de vida: percepcions i testimonis d’estudiants del màster de Secundària
Francisco Javier Cantos Aldaz, Aida Sanahuja Ribés, Lidón Moliner Miravet
PDF (ES)
Alumnat trans. Una oportunitat per desenvolupar pedagogies feministes a l’escola
Mercedes Sánchez Sáinz, Raúl García Medina, Melani Penna Tosso
PDF (ES)
Gènere, afectivitat i sexualitat a l’educació primària: estudi de cas sobre un programa xilè
Valeria Breull-Arancibia, Ingrid Agud-Morell
PDF (EN)
Cap a l’empoderament de nenes i dones adolescents: potenciar els referents femenins
Rosario García-Huidobro Munita, Ninoska Schenffeldt Ulloa, Catalina Montenegro González, Karen Navarrete Astete, Marisa Lara Escobar
PDF (ES)
Temes de recerca
Patrons d’aprenentatge, estrès acadèmic i rendiment en universitaris de primer curs: un estudi exploratori
Antonio Vega-Martínez, J. Reinaldo Martínez-Fernández, Jordi Lluis Coiduras-Rodríguez
PDF (ES)
Necessitats formatives del perfil creatiu-innovador del docent universitari formador de professors de les carreres pedagògiques a Xile
Carolina Alburquenque Campos, José Tejada Fernández
PDF (ES)
Influència del context escolar en les tasques que calia realitzar a casa durant la covid-19: percepció familiar
José Santiago Álvarez Muñoz, M.ª Ángeles Hernández Prados, Juan Antonio Gil Noguera
PDF (ES)
Perspectives de professorat i alumnat sobre l’ús intensiu de la tecnologia per a l’ensenyament i l’aprenentatge
Ingrid Noguera-Fructuoso, Paloma Valdivia-Vizarreta
PDF (EN)
L’empoderament juvenil des de la perspectiva de qui educa: les dimensions individual i comunitària
Anna Ciraso-Calí, Mireia Sala, Pilar Pineda-Herrero, Xavier Úcar
PDF (EN)
Punts de vista
Utilitat de la formació en citació per evitar pràctiques deshonestes en treballs acadèmics universitaris
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual