Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 59 No 2 (2023)
Vol. 59 No 2 (2023)
Innovació educativa en temps complexos
Monogràfic
Presentació
La innovació educativa en temps complexos
Antoni Navío Gámez, Carme Ruiz Bueno
PDF
PDF (ES)
Aprenentatge dels components del pensament computacional mitjançant una aplicació virtual de l’Educació 4.0 en l’entorn del pensament complex
Carlos Enrique George-Reyes, Jessica Alejandra Ruiz-Ramírez, Yessica Betzabe Contreras Fuentes, Edgar Omar López-Caudana
PDF (ES)
Oportunitats i necessitats percebudes entre docents d’educació primària per a l’ús educatiu de les TIC
Nekane Larrañaga, Estefanía Jiménez, Maialen Garmendia
PDF (ES)
Anàlisi d’una intervenció educativa basada en ACAD Toolkit per millorar el disseny didàctic en futurs docents
Sara Buils, M.ª Ángeles Llopis-Nebot, Gracia Valdeolivas-Novella, Francesc M. Esteve-Mon
PDF (ES)
Ludificació: metodologia utilitzada per desenvolupar competències específiques i transversals a Magisteri
Esther Edo Agustín
PDF (ES)
El model VESS i el desenvolupament de les funcions executives en edats primerenques per afrontar la vida en societat
María Helena Romero Esquinas, Juan Manuel Muñoz González, María Dolores Hidalgo Ariza
PDF (ES)
Avaluació de la combinació de classe invertida i ús d’aplicacions per promoure una docència universitària interactiva
Myriam Rodríguez-Pasquín, Miguel Esteban-Yago, María López-Martínez, Olga García-Luque
PDF (ES)
Temes de recerca
Utilitat de les xarxes socials en la divulgació científica de les ciències socials a Espanya
José David Gutiérrez-Sánchez, Elias Said-Hung, Noemí García-Sanjuán
PDF (ES)
Col·laboració docent envers el model de comunitats professionals d’aprenentatge
Marcela Andrea Peña Ruz
PDF (ES)
Educar en els marges del sistema: educació comunitària per a l’emancipació
Hector Alonso-Martínez, Enrique-Javier Díez-Gutiérrez
PDF (ES)
Autopercepció del professorat universitari sobre la competència digital docent
Luis Eduardo Paz Saavedra, Mercè Gisbert Cervera
PDF (ES)
Barreres formatives, personals i ambientals de l’ensenyament en línia
Anabel Ramos Pla, Begoña Sampedro Requena, Isabel del Arco, Verónica Marín Díaz, Òscar Flores-Alarcia
PDF (EN)
Influència de l’optimisme versus pessimisme en la satisfacció vital d’estudiants universitaris
Óscar Gavín-Chocano, Inmaculada García-Martínez, David Molero
PDF (EN)
Programa de millora competencial i psicosociemocional de l’alumnat de Formació Professional Bàsica
Lionel Sánchez-Bolívar, Asunción Martínez-Martínez, Félix Zurita-Ortega, Sergio Escalante-González
PDF (ES)
Representacions socials al voltant de l’educació inclusiva: un abordatge des de la teoria fonamentada en la comunitat Sorda
Erika Paola Motta Totena, Jorge Eliécer Rivera Franco
PDF (ES)
Punts de vista
Pros i contres de dirigir un departament universitari: anàlisi sistemàtica de literatura
Carmen Álvarez-Álvarez
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual