Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 55 No 2 (2019)
Vol. 55 No 2 (2019)
Transicions educatives
Monogràfic
Presentació
Pedro Jurado de los Santos, Juan Llanes Ordóñez
PDF
PDF (ES)
Anàlisi de les motivacions i de les expectatives dels estudiants de màster en Educació
Pedro Jurado de los Santos, Pilar Figuera Gazo, Juan Llanes Ordóñez
PDF (ES)
La transició dels estudis de màster: motivacions i expectatives d’estudiants de dues universitats brasileres
Tânia Regina Raitz, Franciele Corti, Danilo José Ferreira, Alexandre Vanzuita, Melissa Zeni
PDF (ES)
La construcció de la identitat personal i professional dels esportistes d’alt nivell
David López-Aguilar, Pedro Ricardo Álvarez-Pérez
PDF (ES)
La transició de l’ensenyament primari al secundari. Un estudi exploratori a Brasil
Caterine Fagundes, Mateus Saraiva
PDF (ES)
Estudi longitudinal del procés d’abandó i reingrés d’estudiants de Ciències Socials. El cas d’Administració i Direcció d’Empreses
Mercedes Torrado Fonseca, Pilar Figuera Gazo
PDF (ES)
Les trajectòries professionals dels estudiants de màster en Educació: una anàlisi des de les expectatives i la transició
María Delia Justiniano Domínguez
PDF (ES)
Temes de recerca
Experiències de retroacció per a la millora de l’avaluació continuada: l’ús de Twitter com a tecnologia emergent
Maite Fernández-Ferrer, Elena Cano
PDF (ES)
Anàlisi videogràfica per avaluar els aprenentatges en les pràctiques externes de la formació inicial de docents de secundària
Daniel David Martínez Romera, Daniel Cebrián Robles
PDF (ES)
Utilització de la plataforma virtual Moodle per al desenvolupament de l’aprenentatge autoregulat en estudiants universitaris
Luis Fernando Martínez-Sarmiento, Martha Leticia Gaeta González
PDF (ES)
Tecnologies emergents o tecnologies emergint?: un estudi contextualitzat en la pràctica preprofessional
Manuela Raposo-Rivas, Esther Martínez-Figueira
PDF (ES)
Aprenentatge cooperatiu basat en projectes i entorns virtuals per a la formació de futurs mestres
Ignasi Navarro Soria, Carlota González Gómez, Begoña López Monsalve, Aurora Contreras Fontanillo
PDF (ES)
Identitat acadèmica: una franquícia en construcció
Maite Inés Jiménez Peralta
PDF (ES)
Avaluació del model educatiu constructivista d’orientació educativa i d’intervenció psicopedagògica des de l’enfocament socioformatiu
David de la Oliva, Sergio Tobón, Ana Karina Pérez Sánchez, Joel Romero, Karla Melina Escamilla Posadas
PDF (ES)
Punts de vista
Aportacions de les pedagogies de gènere a la qualitat de la docència universitària
PDF (ES)
editor
Editor
indexacio
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual