Skip to main content
Revistes científiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Llengua
English
Español (España)
Registre
Inici de la sessió
Open Menu
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Últim número
Arxius
Avisos
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Revisors
Contacte de la revista
Trameses
Indexació
Estadístiques
Declaració de privacitat
En premsa
Fer una tramesa
Registrar
Cerca
Cerca
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 60 No 2 (2024)
Vol. 60 No 2 (2024)
Educació, tecnologia i aprenentatge al llarg de la vida
Monogràfic
Presentació
Educació, tecnologia i aprenentatge al llarg de la vida
Inmaculada Aznar Díaz, Margarita Ercilia Aravena Gaete
PDF
PDF (ES)
El «lifelong learning» com a resposta als reptes de la revolució 5.0 dins del marc de l’horitzó 2030
Pablo Rial-Gonzalez, M. Carmen Sarceda-Gorgoso, Olaya Santamaría Queiruga
PDF (EN)
La formació de competències en inclusió digital en els graus d’Educació Infantil i Primària de les universitats espanyoles: una necessitat encara per cobrir
Iván Sanz-Benito, José Luis Lázaro-Cantabrana, Carme Grimalt-Álvaro
PDF (ES)
Discursos i percepcions del professorat sobre l’ús dels mitjans digitals en escoles rurals de dificultat especial
Cristina Moreno-Pinillos, Begoña Vigo-Arrazola, Pilar Lasheras-Lalana
PDF (ES)
Competència digital de les persones orientadores als centres integrats de formació professional d’Espanya
Esperanza Requejo Fernández, Manuela Raposo-Rivas, José Antonio Sarmiento Campos
PDF (ES)
Els «influencers» i el seu paper en l’educació: una revisió sistemàtica
José-Antonio Martínez-Domingo, José-María Romero-Rodríguez, Arturo Fuentes-Cabrera, Inmaculada Aznar-Díaz
PDF (ES)
Percepcions dels docents en formació d’educació secundària sobre la dimensió inclusiva de la realitat mixta
Verónica Marín Díaz, Begoña E. Sampedro, M.ª del Pilar Cáceres
PDF (ES)
Referents educatius en la docència: cap a noves formes de trobada i d’intercanvis
Denise Vaillant, Mariela Questa-Torterolo, Andrea Tejera Techera
PDF (ES)
Diferències de gènere en l’ús de telèfons intel·ligents: un estudi quantitatiu entre universitaris mexicans
Ramón Ventura Roque-Hernández, Rolando Salazar-Hernández, Adán López-Mendoza
PDF (EN)
Percepció de l’alumnat d’Espanya i Llatinoamèrica sobre l’impacte del màster en línia en Psicopedagogia en referència al seu desenvolupament professional
Carolina Quirós Domínguez, Valeria de Ormaechea Otarola, Robert Valls-Figuera
PDF (ES)
Temes de recerca
Estudi comparatiu sobre el desenvolupament de competències tècniques en estudiants d’educació superior mitjançant l’ús del contracte d’aprenentatge
Rosario Gil-Galván, Inmaculada Martín-Espinosa, Francisco Javier Gil-Galván
PDF (ES)
Com es desenvolupen les interaccions i la pedagogia de les multiliteracitats a l’aula de Llenguatge i Comunicació?
Estudi de cas en una escola rural del sud de Xile
Patricia Thibaut, Andrea Lizasoain
PDF (ES)
Estàndards acadèmics i igualtat de gènere
Živa Kos, Jasna Mažgon, Milica Antić Gaber
PDF (EN)
Abordar els ODS i el pensament reflexiu en la formació de docents: un estudi sobre situacions d’aprenentatge per a la planificació transdisciplinària de la llengua i la literatura
Francesc Rodrigo-Segura, Jeroni Méndez-Cabrera, Nerea Hernaiz-Agreda
PDF
Anàlisi de la resposta educativa a l’alumnat d’alta capacitat
Anna Monzó-Martínez, Laura García-Raga
PDF (ES)
L’aplicació de l’aprenentatge cooperatiu a la universitat d’acord amb la percepció dels estudiants de Magisteri
María Luisa Barceló-Cerdá, Ernesto López-Gómez, Belén Poveda-García-Noblejas, Inmaculada Rodríguez Gómez
PDF (ES)
Editor
Indexació
Llista completa >>
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries
Número actual